ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1640.

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ

دو روز گذشت و در این دو روز

ما دو روز نت نداشتیم

و دو روز میزبان بودیم

و دو روز دوندگی داشتیم

و دو روز مقاله نویسی کردیم!



+دو روز خوبی بود الحمدلله :)

+مقاله باعث میشد نخوام نت رو شارژ کنم! الحمدلله تموم شد امروز ارسال میکنم.

تا باشد اولین مقاله ی پذیرفته شده ی ما!!

میدونم ضایع ست که اولی باشه ولی هست دیگه! چه کار کنم؟!

+ممنون از مهربونیهاتون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۸ دلا بانو

تازه بسم الله شو گفته بودی که!

بابا ایول سرعت تسلط مقاله نویس حرفه ای:)) تازه اونم با دوتا پسرکوچولو!

ان شاالله که پذیرفته شود:)

پاسخ:
هههههه! نه بابا! این مقاله مطالبش رو داشتم.
سرهم بندیش بود که همین دو سه روز طول کشید.
مقاله ی صفر که شروع نکردم خواهر! :)
ممنونم ان شالله
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۵ مامان محمدمهدی
خب پس ! کار مفید زیاد داشتی این دوروز بی نت:)
پاسخ:
آره کارهای مفید داشتم :)
سلام لوسی جان
گاهی نت نداشتن خیلی به نفعه
حسی که بعد از به پایان رسوندن یه کار سخت سراغ ادم میاد خیلی حس خوبیه و ادم احساس سبک بال بودن میکنه
انشالا که موفق باشی:))
پاسخ:
سلام. آره درسته مخصوصا تو زمانهایی که کار داری اونم با همون سیستم اتصال به نت! خب اگرنت قطع باشه هیچوقت وسط کار وسوسه نمیشی بیای یه سری هم به وبلاگ بزنی!!
ممنون عزیزم.
الحمد لله، 
و خدا قوت، انشالله مقطع دکتری 
پاسخ:
ممنونم. ان شالله :)