ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1641.

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

کتری برقیم از بس گچ گرفته

که دیگه رو به موت تلقی می شد

از صبح آب و سرکه ریختم توش

ببینم خوب میشه حالش یا نه!

:(



+آب و سرکه از بس جوشیده که سیاه شده!!

+تجربه ی خوبی بود.

حال عمومی کتریمون خووووبه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

سلام خانوم

کم پیدایی !!!! 

گفتم احتمالا کل وقتت گیر پایان نامه شده :) 

پاسخ:
آره دیگه دارم واقعا درگیرش میشم و الان که رفتم تو بحرش اصلا دلم نمیخواد بیام بیرون تا وقتی که تموم بشه،
چون بیرون آمدن همان و باز رها شدن پایان نامه الی مدت نامعلوم همان!
سری قبلی که رفتم تو بحر پایان نامه یک سال پیش بود!!
:|
سلام عزیزم.
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۷ مامان محمدمهدی
باید از اولش ماده مخصوص ضد رسوب میگرفتی نا به این وضع درنیاد
حالا جواب آزمایشتو هم بیا و بگو میخوام بدونم و هم راجع بوی سرکه در کتریت؟
پاسخ:
ماده ی ضد رسوب؟؟؟! ینی از اول میریزی تو کتری بعد می مونه؟ بعد چطور چای درست میکنی پس؟ همیشه تو کتریه؟!
من اصلا خبر نداشتم
الان که نتیجه ش رضایت بخش بوده و رسوبات کامل کنده شده ولی همچنان توش سرکه هست تا نتیجه ی نهایی منتظر بمون میام میگم.
سماور سیار بهتر از کتری است و من بیشتر دوسش دارم
بعد تازه به تازه بشورش دیگه
مثلا ماهی یا دوماهی یا 3ماهی یبار هم با سیم ظرفویی بشوریش تمیز میشه
والا ما در خوابگاه بودیم 3-4ماه یبار با سیم کتری رو میشستیم میشد عین روز اولش
پاسخ:
بله منم کتری برقی دوست ندارم اصلا! باز کتری خیلی بهتره.
ولی خب چه میشه کرد.
خب کتری برقی رو که نمیشه با سیم ظرفشویی شست! خراب میشه.
و اینکه من یادمه خونه مامانم این کار رو میکردیم و بعد تا چند روز چای گچ دار میخوردیم تا دوباره وضعیت چای ها طبیعی بشه!!
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۵ مامان محمدمهدی
درحقیقت رسوب گیره.یه چی شبیه سیم ظرفشوییه میزاری تو کتری و یا سماور و... و چایتو درست میکنی.همیشه هم میزاری همون تو میمونه.
بوی سرکه نگرفته کتریت؟
پاسخ:
واقعا؟؟!! چه عجیب! بعد اصلا گچ نمیگیره؟ باورت میشه من تا به حال نه شنیده بودم و نه دیده بودم؟؟
میشه مشخصات بدی بخرم؟
نه بوی سرکه نگرفت. اتفاقا امروز با همون کتری چای نوش جان کردیم :)
البته من سرکه ی کاملا طبیعی استفاده کردم.
نمیشه بکنیشون؟!
پاسخ:
نهههه! هم کتری آسیب می بینه و هم در این صورت تا مدتهااااااااااااا باید چای گچ دار مصرف کنیم!
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۹ مامان محمدمهدی
مشخصات دادم دیگه
از مترو هم میتونی بخری
نه دیگه اصلا گچ و هیچ نوع رسوب دیگه نمیگیره آزموده ایم ما
پاسخ:
حتما پیگیر میشم :)