ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1677.

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

مژده بده، مژده بده!

همایش پسندید مرا :)



+مقاله م به صورت ارایه اکسپت شددددد :)

هوراااااا :)

+میدونم ندید پدید بازیه،

ولی دلچسبه!

قبول کنین!

+مستر میگه شب باید شام بریم بیرون! :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۶)

به به
به به
یار هم که پسندید تو را... دیگه بزم تکمیل است
پاسخ:
بله بله بسیار خشنود می باشیم :)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۲ آبجی خانوم
تبریک :)
پاسخ:
متشکرم :)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۶ مامان محمدمهدی
عالیه
تبریک میگم
پاسخ:
موتوشکرم:)
این آهنگه قشنگه :)

تبریک :)
پاسخ:
:)
ممنون عزیزم.
تبریک
پاسخ:
ممنون عزیزم:)

چه خوب:))))

خداروشکر

مبارکا باشه

و ان شاالله هرروز موفق تر از دیروز:)))

پاسخ:
آرههههه عالی بود برام! ممنونم عزیزم همچنین شما :)