ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1690.

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ

من حس خوب نسبت به شغل مستر رو از کجا بیارم؟

میشه یکی کمک کنه؟!

حس خوب میخوام نسبت به شغل مستررررر!

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۵ آبجی خانوم
من واقعا برام سوال شده مگه جناب مستر چه شغلی دارند که شما اینقدر نسبت بهش بی حس ِ خوب هستید :|
پاسخ:
:))
اتفاقا شغلش خیلی دهن پرکنه!
اما من به خاطر همه ی ماموریت هاش و همه ی بی حساب کتاب بودن هاش
و اصلا احساس اینکه این شغل داره نقش هووی من رو بازی میکنه،
نسبت به شغلش بی حسِ خوب هستم!
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۴ آبجی خانوم
اگه به خاطر این هست که باید خدمتتون عرض کنم فرق نمیکنه شغل آقایون چی باشه چون در هر صورت شغلشون 100% هووی خانمشون هست :)
پاسخ:
هههه هههه! آره خب اینم حرفیه!
البته من بیشتر از بی حساب و کتاب بودن و رو هوا بودنش شاکی ام! :|
ولی خب از اینکه مستر یک موجود بی حساب و کتاب و رو هوا رو هووی من کرده بیشتر شاکی میشم! :))
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۷ مامان محمدمهدی
کاریش نمیشه کرد باید بسوزی و بسازی
وال لا:)
پاسخ:
:|
ناشکری نکنید
پاسخ:
واقعا اسمش ناشکریه؟
حس خوب نداشتن برای چیزی، یعنی ناشکری کردن؟
البته خب قطعا با مقام "رضا" فاصله ی زیادی داره...
شیطان حربه هایش قوی هست
شما نگاه کنید به اطرافتونببینید چقدر هستند افراد و خانواده هایی که مرد خانه دنبال کار ثابت و نون ثابت برا شب خونشونه
حتی اه تاگهانی و متغییر و اینا باشه

پس میتونه مصداق ناشکری باشه

کلا نیمه پر رو ببینید
پاسخ:
بله ولی راستش تو این زمینه من اصلا نمیتونم قبول کنم که کار نیست!
نمیدونم چرا خدا نخواد که گیر کنیم توش اما واقعا کسانی که کار نمیکنند از تنبلی خودشونه بیشتر! تا از کمبود کار!
بس که مملکت ما مدرک زده شده دیگه کسی به کمتر از پشت میز نشینی راضی نمیشه.
برای همین اصلا فکر نمیکنم که اگر مستر از اینجا بیرون بیاد دیگه نشه براش کار پیدا کرد!
ولی در کل قبول دارم حرفتون رو. که آدم باید داشته هاش رو شاکر باشه.