ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1701.

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ
تصمیم دارم هر روز صبح

شش دقیقه و پانزده ثانیه به تماشای این کلیپ اختصاص بدم

بعد برم سراغ زندگیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۱۷)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۹ آبجی خانوم
من دانلودش کردم دیروز ولی هنوز وقت نکردم ببینم :/
پاسخ:
هروقت فرصت کردی ببین!
البته سر فرصت که دل بدی بهش :)
با اینکه نتونستم کامل دانلود کنم، ولی جالب بود
گرچه بعد 24 ساعت، نتونستم ثانیه ای روی خودم پیاده اش کنم!!!!
پاسخ:
:)) چرا رو من اثر داشت! من هم می بینمش همه چیز رو رها میکنم میرم دنبال رویاهام..
خیلی قشنگه. تازه قراره بشینم خودم و رویاهام رو بشناسم :)
آنلاین تماشا کردی؟
آخرش جالب بود! کلا ریتمش خیلی خوبه.خیلی حرفه ای کار شده.
آخه من یه نصف مثقال نت دارم میتونم دانلود کنم عایا؟
ولی یه حسی بهم میگه همون کلیپ انگیزشیه هست که میگه نمیدونم چه آرزویی دارید برامم مهم نیست
عایا ینی همونه؟
حس ششم و این صوبتا
پاسخ:
آره دقیقا همونه! اصلا نگران نباشید که نصف مثقال نت دارید! :)
چیزی رو از دست ندادید :)
حالا نظر شما هم در مورد این کلیپ همینه؟!
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۷ چشم به راهم ...
خیلی خوب بود..
پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتید.
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۱۸ خانم لبخند
کلیپ انگیزشی خیلی خوبیه.
ولی میدونید، نمیدونم واسه همه همینطوره یا نه، اما مثلا من با دیدن این کلیپ خیلی انگیزه و انرژی میگیرم واسه جنگیدن برای چیزایی که میخوام، اما این انگیزه مدت زیادی دوام نمیاره. نمیدونمم چرا..
قصد داشتم امروز یه پستی مشابه این پست بذارم البته با کمی تفاوت.
حالا میذارم :)
پاسخ:
آره عالیه.
منم همینطورم و این ریشه درکودکی ما داره.
ولی همینا هم خوبه :)
از یه جا باید شروع کرد.
بذار:)
این پست بازنشری بود؟
پاسخ:
آره پینش کردم به بالای پیج! تا مدتی محدود!
مال پارساله.
:)
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۴۷ خانم لبخند
ریشه ش چیه که تو کودکی ماست؟
پاسخ:
نمیدونم دقیقشو!
اما این اتفاقات همه به خاطر رفتارهاییه که در کودکی ما با ما شده،
یا
حس هایی که ما از خودمون داریم و این باعث شده عزممون رو از دست بدیم.
به کار انداختن مجدد عزم و اراده کار آسونی نیست اما شدنیه.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۰ بنت شهرآشوب
عالی عالی عالی
من پر از رویام
و به لطف خدا بهشون میرسم

پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتی.
به نظرمنم عالیه.
ان شالله.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۱۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه کلیپ خوبی بود 
منم می بینمش از این به بعد
پاسخ:
خوشحالم دوست داشتی :)
امیدوارم برات مفید باشه.. هر روز.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۱۶ دچــ ــــار
چقدر انرژی بخش بود این کلیپ 
مجبورم بخاطر این کلیپم شده هر روز بیام وبتون :)
پاسخ:
بسیار!
خیلی حرفه ای و اثر گذار ساخته شده بود و ریتم عالی ای داشت.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۳۲ دچــ ــــار
منم این جمله رو تقدیم میکنم به همه :
یک فرد عادی، ولی با هدف
می تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد.

پاسخ:
تو کلیپ بود!
ممنونیم از گلچین کردنش.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۴۶ دچــ ــــار
نبود!
پاسخ:
بود!
نه عیناً همین! مشابهش بود به نظرم!
اگر بود یا نبود مهم نیست! ما همچنان ممنونیم.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۴ دچــ ــــار
این جمله من سالهاست که زیر عکس پروفایل وبلاگم زده ام ...
حالا تقدیمش میکنم به همه ی شما :)
پاسخ:
متشکر.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۴ مامان محمدمهدی
من چند ثانیه شو نگاه کردم حوصله م نگرفت ادامه شو ببینم
چطور میخوای هر روز ببینیش؟!:)
پاسخ:
:)))
نگوووو!
یه وقتی ببین که بتونی دل بدی!
بابا من که میگم یه چیزی جذابه بهش دل بده و حرفمو باور کن! :دی
هر روز ببینه آدم اثرش کم میشه و بعد یه مدت عادی میشه :(
:)

:*موفق باشی همیشه ان شاءالله
پاسخ:
من که هرروز ندیدم خدایی! حالا گفتم هر روز اما وقتی می بینم تا مدتی قشششششنگ برام اثرداره،
بعد یه مدت که میگذره میام دوباره می بینم.
وقتهایی می بینم که میتونم بهش دل بدم!
از ترس همین که عادی بشه! خخخخ!
قربونت.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۴۸ مهربآنو ...
دانلود کردم ببینم حتما :)
اینجا عطر بهار میده چرا؟ عطر نوشته هاتون رو می گم^__^
پاسخ:
امیدوارم خوشتون بیاد.
:)
ممنون از این تعبیر شاعرانه و مهربانانه :)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۵۴ مهربآنو ...
دیدم.حقیقتِ محضِ
سایت http://1hes.ir/  رو پیشنهاد می کنم بهتون! :)
پاسخ:
ممنونم.
حتما سر میزنم..