ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1702.

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ

پسرک یک ساعته رفته بالا،

از پنجره منو صدا میزنه

که گل پسر رو بیار اینجا ببینمش!

بعد که می برمش کنار پنجره

میگه: من میام پایین گل پسر رو ببینم

باز زود برمیگردم بالا ها!!


+دلش تنگ شده :)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۲ مامان محمدمهدی
بنظرم بیشتر اداست تا دلتنگی
تجربه شو داشتم
وال لا
پاسخ:
بعید میدونم! چون بچه ی سه ساله خیلی کوچکتر از ادا درآوردن برای دلتنگیه!
اونم با حالتی که به من هشدار میداد که بیام پایین ببینمش زود برمیگردم بالا!! یه وقت فک نکنی می مونم! :)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۹ مامان محمدمهدی
آره خب حواسم به سنش نبود و متناسب با سن م م مقایسه کردم کارشو
پاسخ:
:)
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۹ آبجی خانوم
ای وروجک :)
پاسخ:
:)