ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1703.

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

پسرک تشک گل پسر رو میگیره

و می کشه ش دور تا دور خونه

این وسط خنده های گل پسر

بیش از همه خود پسرک رو به وجد میاره

هربار که گل پسر میخنده

پسرک میگه: الهی قربونت برم من!!

:)


+ برادرانه ها..

باید یه تگ هم با این عنوان اضافه کنم :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۳ مامان محمدمهدی
الهییییی
ان شاءالله دیگه روزای خوش برادرانه در پیشه
منم تو وب بحث برادرانه های محمدمهدی رو خیلی داغ وتنوری مینوشتم از بس که بهم حال میداد قربون صدقه رفتناش:)
پاسخ:
:)
ان شالله. ممنونم.
آره ان شالله که روزهای خوبی در پیش باشه :)
و برادرانه های پسر شما هم کاملا مستدام و رو به فزونی باشه..
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۲ مامان کوثر
ای جاااااااااااااااااااان:*
تگ خیلی خوبیه:))
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم.
برای خصوصیت هم الهی آمین که برات جور بشه :)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۴ مهراد فروتن
این "الهی قربونت برم" رو احتمالا از شما یاد گرفته :)
خیلی کم دیدم بچه سه ساله همچین جمله ای بگه :)
برادرانه؛ 
کو تا برادرانه ها ببینید :)))))))
البته فکر کنم نسل برادر هایی که تو خونه با هم کشتی می گرفتن یا فوتبال بازی می کردن دیگه منقرض شده این نسل، نسل کنسول و تبلت و گوشی و بازی آنلاین :(


پاسخ:
بله از من شنیده :) با لحن خودمم میگه :))
کلی جملات دیگه رو هم با لحن من میگه که چون لحن بامزه ش با متن منتقل نمیشه نشده تا حالا بنویسم.
:))
ما که این روزها مدام داریم ورژن کشتی گرفتن هاشون رو می بینیم.
ان شالله که بقیه ش رو هم ببینیم. هرچند بعیده که از شر این تکنولوژی هم بتونیم راحت باشیم..
وقتی متنو میخوندم صحنه شو تجسم کردم
گل پسرت ماشالا بامزست :-*
بچه های چشم درست خوشگلن :))
پاسخ:
:)
ممنون عزیزم.
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۸ آبجی خانوم
من میگم شما هر چقدر میتونی ای خاطرات برادرانه شیرین رو ثبت کن چون پس فردا که بزرگ بشن با بشینی از دعواهاشون حرص بخوری :) اون موقع اینا خیلی کمکت میکنه :)
پاسخ:
درست میگی واقعا. آره همین کار رو میکنم. ممنون عزیزم. :)