ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1713.

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

ای کاروان! ای ساربان!

رویا*ی من کجا می بری؟

با بردن رویای من

جان و دل مرا می بری..

ای ساربان کجا می روی؟

رویای من چرا می بری؟!



+اصل این ترانه، با صدای نامجو انصافا با روح و روان آدم بازی میکنه

اما من نباید بذارم صدای نامجو، روح و روانم رو به بازی بگیره!!

نامجو رو نباید دوست داشت.. حتی صداشو!! :|

*لیلا.


نکته نوشت: برای اینکه کامنتهاتون رو راحت تر پیدا کنید، ستون نمایش آخرین نظرات رو در حاشیه ی وب فعال کردم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
لوسی می

نظرات  (۶)

فقط اسم نامجو با یکی دوتا از آهنگاشو شنیدم اما چیزی راجع بهش نمیدونم :|
پاسخ:
منم چیز خاصی ازش نمیدونم! :|
پس چرا میگین نباید دوسش داشت؟!
پاسخ:
:)) همینقدر ازش میدونم! :))
حالا از شوخی گذشته اگرمفاهیم ترانه هاش رو ببینید حالت لاییکی داره و جای بحث هم داره.
یه مدت هم محکومیت قضایی داشته به خاطر ترانه ای که با لحن توهین آمیز نسبت به قرآن خونده شده بود،
و در هر حال که الان از کشور گریخته!
در این حد میدونم! :))
خب همین حد هم کافیه که آدم ترجیح بده صدای یکی رو گوش نده و تو خونه ش پخش نکنه؛ هرچند که اگر بخوای اینطور فکر کنی خیلی ها رو باید حذف کنی از گردونه ی خوانندگان. و ترکیده ها عالی میخونند... و متون عالی ای رو هم خوندند:((
به نظرم جا داره خوانندگان خوب داخلی این ترانه هایی که اشعارش قدیمیه و برای خوانندگان خاصی نوشته نشده(مثل همین) رو بازخوانی کنن.
من اهل موسیقی نیستم اصلا ولی چند ترانه که دوست دارم امثال همینها میخونن! :(
اینو خیلی دوست دارم که با صدای شخص دیگری هم دانلودش کردم اما اون مثل نامجو نمیخونه و تک نوازی نامجو چیز خاصیه تو این موسیقی... واقعا خاصه به نظرم!
اولین چیزی که از نامجو شنیدم هم همین بود...
سپاس از ستون آخرین نظرات :) 
پاسخ:
Just for you :)
خب همینقدر واقعا برا دوست نداشتنش کافیه :|
خواننده های داخلی اغلب زدن به فاز پاپ و شعرای جدید تا قدیمی :/
پاسخ:
بله کافیه. برای همین گفتم دیگه.
آره متاسفانه. نمیدونم چرا سنتی ها این اشعار قشنگ و سنتی رو احیا نمیکنند.
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۵ مامان محمدمهدی
با این توضیحاتت خوشحالم که اصلا نمیشناسمش و نشنیدم ازش چیزی
پاسخ:
آره الحمدلله.
کاش ما هم این ترانه رو نمیشنیدیم دلمون قیری ویری نمیرفت! :|
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۷ آبجی خانوم
منم ی بار یکی گذاشته بود تو وبلاگش دانلود کردم گوش کردم
شعرش دیوانه کننده ست :/
پاسخ:
آخ آخ آخ! شما هم شنیدی پس!
پس روان شماهم به بازی گرفته شده!
آره خیلی نامرده شعرش! خیلی!!