ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1719.

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

طبق تلاش های خالصانه ی مستر

پسرک داره یاد میگیره

که به جای واژه ی توهین آمیز و اعصاب داغون کنِ "نمیخوام"

از عبارت بسیار محترمانه و زیبای "الان شرایطش رو ندارم"

استفاده کنه!

وقتی این عبارت رو به کار می بره،

من رسماً میخوام درسته قورتش بدم. :)



+خیلی از مستر ممنونم که چنین خلاقیت فوق العاده ای به خرج داد

تا اعصاب ما از دست نمیخوام های متوالی پسرک داغون نشه :)

+مثال عینی:

من: پسرک جانم میای اسباب بازی هاتو جمع کنیم؟

پسرک: الان شرایطش رو ندارم! :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۳۲ مهراد فروتن
:))))))))))))))))))))
پاسخ:
:))
سلام
چقدر خلاقانه!!!!:(

پسرک ما در چنین شرایطی اغلب اوقات سکوت می کنه...و اگر موافق باشه میگه "باشه" که واقعا خوردنیه اون موقع
از نمونه هاش هم وقتیه.که میگیم امشب میتونی کنار ما بخوابی، و فوری میگه باشه...بهش گفتم یک درصد میگفتی نباشه...نمیام..... خخخخخخح

پاسخ:
آره واقعا. وقتی مستر این جمله رو استفاده کرد من اصلا فکر نمیکردم تو همه ی نمیخوام های پسرک قابل جایگذاری باشه! :))
چقدر خوب. نه بابا پسرک ما نه و نمیخوام از دهنش نمیفته! :|
وای خدا :(
این پسرکتون غیرقابل وصفه :(
خوردنیه :)
آخ قلبم 😍
پاسخ:
:))
ممنونم عزیزم از لطفت.
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۵ مامان محمدمهدی
خداییش خیلی خلاقانه بود
پسر ما هم وقتی نخواد کاری رو انجام بده کلا نمیشنوه و کر میشه دور از جونش
پاسخ:
آره خدایی من اصلا فکر نمیکردم همه جا بتونه جایگزین بشه اما شد و خییییلی در اعصاب من یکی اثرگذاره!
آرههههه پسرک ما هم.. انگار تز بچه ها همینه.
:))

پاسخ:
:)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۸ آبجی خانوم
عزیزم :)
پاسخ:
:)