ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1722.

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

با این همه معجزه

کی میخوای به پیامبریِ من ایمان بیاری؟؟!

:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۵)

پیامبری کی؟؟؟!!!!! :|
:)
پاسخ:
من دیگه! :))
اینقدر هم معجزه رو میکنم هنوز که هنوزه مستر به من ایمان نیوورده و عناد می ورزه!
و من از عذاب خدا بر او می ترسم! :))
واقعا:-(
پاسخ:
چرا ناراحت؟
ناراحتی که من پیامبری بدون ایمان آورنده هستم؟! :))
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۰ مامان محمدمهدی
:)))))
پاسخ:
:))
نخند من واقعا معجزاتی دارما! :))
انقدراین روزهاانقدر داعی پیامبر و امام زمان از هرجا سربرمیارن که ادم.میترسه از این پستت
پاسخ:
مگه جز من کس دیگه ای هم ادعای پیامبری کرده؟؟!
نمیدونم والا از همکارا خبر ندارم اما من فقط برای هدایت مستر مبعوث شدم! و معجزاتم هم فقط برای مستر جواب میده :))
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۷ آبجی خانوم
هلاکتم :))
پاسخ:
فدای تو :))