ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1723.

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

امشب ولنتاین ما

با کیک رنگی رنگیِ دست پخت من و پسرک

و بدون حضور مستر

برگزار خواهد شد...



+البته ما کلا اعتقادی به ولنتاین نداریم.

الانم اتفاقی فهمیدم امشبه!

و کلی خوشحالم که به صورت خودجوش کیک پختیم.

:))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

ولنتاین :|
پاسخ:
:|
چی شده باغ امید؟
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۲ آبجی خانوم
کیک پزونه هی هی
ما کیک میخوایم هی هی :))
پاسخ:
یه روز تشریف بیارید منزل در خدمت باشیم :)
من به هرکسی اینطوری تعارف نمیکنما! :دی

اصن با همه تون قهرم !!!!!!!! 

یکی نیست بیاد بگه گندم تو هم ولنتاینت مبارک :( 

یار ندارم... دل که دارم :( 

پاسخ:
عزیزمممممممم. حالا ما یار هم داشتیم کسی بهمون نگفت ولنتاینت مبارک! غصه نخور :(
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ جدیدم سر بزنید و اگه دوست داشتید لینک بفرمایید.
پاسخ:
سلام. شما همون خانم الف سابق هستید؟
مام اعتقادی نداریم ولی چون سالگرد ازدواجمونه هدیه میخریم;-)
پاسخ:
عه! ینی سالگرد ازدواجتون روز ولنتاینه؟ 14 فوریه؟
عجب! چه رمانتیک :)
سلام
خوبید؟
کجایید؟
نیستید!!!
پاسخ:
سلام عزیزم. الحمدلله.
هستیم همینجا زیر سایه شما.
مستر چند روزی مأموریت بود و ما رفتیم خونه ی مامانم.
سلام نه من همون پرواز تا بینهایت سابق هستم...D:
پاسخ:
اوه! به به! خوش اومدید :)
کوچولو ها خوبن؟ :)