ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1725.

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

دیروز مستر به مناسبت روز پرستار

و با این استدلال که میخواد از پرستاریهای من از خودش و دو کودکمون قدردانی کنه،

منو شرمنده ی محبت و دست و دلبازیش کرد.

:)


+ازت ممنونم مسترم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۴)

چه مهربون!
دستش درد نکنه
پاسخ:
:))
آره واقعا خیلی مهربانانه بود :)
بیــــــــــــــــــــــــــــــــگ لایک
مهربانانه هاتون مستدام:)
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم.
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۸ مامان محمدمهدی
دمشون گرم
پاسخ:
:)
و سرشون خوش :)
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۰ نجمه خانم
میشه بگی چطوری ؟من پرستارم آخه
باز که دلم خواست..
:((
پاسخ:
هههه هه!
ما رو ناهار برد بیرون! همین! :))
این مناسبتی که بهش استناد کرد برام جذاب بود وگرنه کار خاصی نبود.