ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1730.

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

به نمازهای روزانه

به دیدِ وقت ملاقات با خدا نگاه کنید.

اونوقت خواهید دید که

چقدر براتون مهم میشه

که بهتون فرصتی اختصاصی عنایت کنند

که شما اذکار نماز رو در پیشگاه خدا بگید،

و خداوند گوش کنه..

یک طوری نماز رو به جا بیارید

که بتونید امیدوار باشید که در روزگار تنهاییِ شما و خداوند،

خداوند حاضر بشه به حرفهاتون گوش کنه...



+ یادتون نره که اگر قُبِلَت، قُبِلَ ما سِواها...

(اگر نماز پذیرفته بشود، همه چیز پذیرفته خواهد شد. امام صادق(علیه السلام))

+کوچکتر از اونم که توصیه ی معنوی بکنم. اما این حرفها رو هر روز برای خودم تکرار میکنم

اینجا نوشتم که همیشه بمونه ان شالله و شاید برای شخص دیگه ای هم حتی ذره ای مفید باشه..

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

من خیلی دلم میخواد اینجوری باشم... 

اما نیستم :( 

پاسخ:
منم نیستم اما به نظرم با تمرین کردن همه مون میتونیم :)
خیلی خوب ...
پاسخ:
:)
رویای شما هم هست؟! :دی
سلام  لوسی جان خوبی 
پسرک و گل پسر خوبن؟
دوسه شب قبل داشتم کامنت میدادم
اما گوشیم هنگ کرد و نشد 
ازاین پست درمورد نماز نوشتی مورپسندم بود مخصوصا جمله اول و جمله اخر قبل + 

پاسخ:
سلام عزیزم. آره خب با گوشی کامنت گذاشتن واقعا سخته.
ممنونم ازت و لطف بی اندازه ت :)
ان شالله نمازهامون ارزش ارائه داشته باشن..دعا کنیم برای هم :)