ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1731.

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

یکی از ناب ترین اولین های گل پسر

امروز اتفاق افتاد..

:)



+هرچند که خیلی بیتابی کرد و خسته بود :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۱۴ مامان محمدمهدی
کدوم اولین؟
هر چی فکر کردم به ذهنم چیزی خطور نکرد؟
پاسخ:
دیگه دیگه! خخخخ!
به قول مامان محمدمهدی: چه لووووووووووس:دی
پاسخ:
:))))))
خدایی همیشه همینا رو میگه و ضدحال میزنه! :)))
مامان محمدمهدی بیا و ببین!
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۱ مامان محمدمهدی
دیدم:)))))
گل گفتن
وال لا
پاسخ:
:))
خوب شناسایی شدیا!
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۳ دچــ ــــار
نگفتید اونجا که رفتید تفریح وقت کم اوردید و باصفا بود ادرسش کجا بود ما هم برویم :)
پاسخ:
ما با شما همشهری نیستیم.:)
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۱ دچــ ــــار
خب ما علاقه داریم به سفر شمال :)
پاسخ:
:))
ما هم!
شمال هم خووووبه :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۰ خانم اشک
بیان چرا شکلک نداری یه شکلک *خونوک* بذارم اینجا!؟

لوسی می نصفه حرف زن :/
پاسخ:
راستش خودمم الان پست رو دیدم و کلی به زور یادم اومد!
والا!
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۳ خانم اشک
O___o
یکی از ناب ترینها رو!!!!؟؟؟
به زور؟

گل پسر 
عزیزم 
مامان سرش شلوغه خوب
؛)
پاسخ:
:))))
باور کن یادم نمیومد چی در نظرم اینقدر ناب بوده!
:))