ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1762.

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

و گل پسری که به شدددددددت عاشق مکیدن پتو و پارچه جاته..

الپتو! الپتو!

:|



+و ایضاً به طرزی عجیب دستمال کاغذی!!

که دستمال کاعذی رو میخوره دیگه نمی مکه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
لوسی می

نظرات  (۶)

:)))))
یاد بچگیای خودم افتادم!!
مدام گوشه ی روسری مو میجویدم :|
هه هه!
پاسخ:
وااااااای چقدر اعصاب داغون کن!!
راستش خودمم همینطوری بودم! :دی کلا گوشه های روسریم همیشه ریش ریش بود.
ولی الان که تصور میکنم پسرک این کار رو بکنه روانی میشم!
کلا خیلی رو این چیزها وسواسی شده م
دوست ندارم ببینم بچه ای داره یه چیز غیر بهداشتی رو می جوه! :((
باید خودم رو برای اون روزها اماده کنم...
در همین حدی که گفتی مامانِ بیچاره ی من اعصابش خورد میشد :/
اصلا دست خودم نبود خب :)))
پاسخ:
آره منم دست خودم نبود. اما اعصاب خردی من فراتر از چیزیه که تصور کنی!
ینی تمام مدتی که پسرک چیز غیرمرتبطی رو بجوه یا تو دهنش باشه یکی داره رو اعصاب من اسکیییییییییییییییی می کنه!!
و معمولا صبرم تموم میشه و منفجر میشم!
البته مامان من به روم نمیوورد زیاد! یادم نمیاد چه واکنشی داشت! :|
آخی ..
جوش نخور انقد ضرر داره واست :)
پاسخ:
:)
به نظرم وسواس دارم!
از دور:ای جااااااان
ولی احتمالا از نزدیک،وااااای
پاسخ:
آره دقیقا.
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۶ مامان محمدمهدی
یکی از اعصاب خرد کنیهای اینروزهای ما با لباس البته
پاسخ:
آره خدایی اعصاب خرد میکنه..
چه چالب بچه ها چقدر کاراشون شبیه همه....
دختری منم همش دنبال یه چیزی میگرده که از روی زمین برداره مخصوووووووصا دستمال کاغذی ... همش باید حواسم بهش باشه که چیزی از روی زمین برنداره بخوره ):
پاسخ:
آره همه تقریبا یه دوره هایی رو میگذرونن. اما پسرک اصلا اینطوری نبود.
کلا از رو زمین چیزی نمیخورد فقط برمیداشت نگاه میکرد! اما این یکی مثل جاروبرقیه! :|