ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1763.

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

این پست رو که خوندم

فضولیم گل کرد که ازتون بپرسم

اسم همسرتون رو تو گوشیتون چی سیو کردید؟!




+خودم: آقای مهربون :)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۸)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۰۳ آبجی خانوم
نداریم :)
پاسخ:
آره بعد که پست رو نوشتم دیدم فقط سه چهار نفر خواننده متاهل دارم! :|
متغیره :-P
...جونم
اقا...
پاسخ:
:)
آره برای منم متغیر بوده اما مدتهاست همین مونده!

متغیره :-P
...جونم
اقا...
البته تو خونه هم اقا... صداش میکنم :-)
پاسخ:
:)
منم تو خونه با کلمات خاصی صدا میزنم که کلا بی سابقه س و گاهی هم خنده داره!
بعد خواهرشوهرم که می شنوه روز بعد می بینم اونم اینطوری صدا میزنه!
و شوهرجان من متوجه نمیشه که این از خلاقیت من بوده که حالا داره دست به دست میچرخه! و من از زندگی ناامید میشم! :|
همسر یوخِمِزده :|
پاسخ:
ای که الان وگفتی ای یعنیییییییییییییی چه؟!
:)))))
 افرین،کارآفرین :-)
پاسخ:
:))
به ترکی بود.
یعنی همسر نداریم :|
پاسخ:
:))
میاد به زودی :)

منو شطرنجی کنید ولی از قبل عقد! که بهم پیام داد "همسرم" سیو کردم و دیگه هم هیچ وقت دلم نیومد عوضش کنم:)))))

(شطرنجی ش مال قسمت جوگیری قبل عقد بود:) )

پاسخ:
:))
تو پرانتز رو خوب شد گفتی.. :))
من اون موقع اسم خفنی رو مستر گذاشته بودم البته بلافاصله بعد از عقد بود! که بچه ها وقتی دیدند کلی بهم خندیدند ضایع شدم اساسی! :|
روم نمیشه بگم حتی!
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۶ کوچک‌های بزرگ
سلام. از اول تا حالا یا آقا سید جان بوده اند یا سید جانم. در منزل هم البته همینطور خطاب میشوند اغلب: سید جان. اما در منزل پدری ایشان وقتی همه برادرها جمع میشوند نمیشود آقا سید صدایشان زد چون همه از پدر تا برادرها عکس العمل نشان می دهند، فلذا در منزل پدری نام ایشان+جان یا آقا+ نامشان را میگویم. 
پاسخ:
وای همسر شما هم سید هستن؟ چقدر عالی خوشا به حال شما :)
وای چه خوب! این همه سید در خانواده ی ادم باشند.
ما حتی یک عدد سید در خاندانمون نداریم! نه من نه مستر! :|
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۸ مهراد فروتن
ممنون
 به خاطر دعای آخر کامنتتون
التماس دعا خیلی زیاد  
پاسخ:
اختیار دارین.
محتاجیم به دعا.

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۸ همسر سید علی
آقاسید 
سیده
:)
پاسخ:
شما هم سیده هستین؟ وای چه عالی :)
من ، همسرم

پاسخ:
:)
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۵ مامان محمدمهدی
بدآموزی داره:))
پاسخ:
:))
بگو حالا!

رو آنتن پخش زنده نمیشه گفت‎:D


پاسخ:
:))
شما تو شبکه ی خصوصیتون اعلام کنید! :))
اسم من توی گوشی همسرم: نفس
اسم همسرم هم تو گوشی من : my love
پاسخ:
عزیزممم چقدر قشنگ :)
من اسمشو گذاشتم!

پاسخ:
راستش منم دوست دارم گاهی فقط اسمش رو بذارم..
چون به اندازه کافی قشنگ هست :)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۶ همسر سید علی
نه من سید نیستم ...
چون علاقه زیادم به سادات رو می دونند برای دلخوشی من بهم می گن سیده ... می گن عروس حضرت زهرایی فرقی نداره ...
پاسخ:
درست میگن :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۰ نجمه خانم
من که اول اسمش بود بعد شد اسم+ آقا و بعد که به دوران هجران رسیدیم که هم میخواستم برگرده هم نمیخواستمو روی اعصابم بود و و شد "یارو"
پاسخ:
عه! یعنی شما جدا شدی؟ :(
چه ناراحت کننده. :(
الان بپرسم چرا؟ چی شد؟ :(
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۱ نجمه خانم
نه مگه بیکاری بپرسی؟
پاسخ:
خوب شد گفتی. نه والا بیکار هم نیستم. :)