ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1771.

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ

و امشب ...

پسرک حتی برای خواب هم پایین نیومد..

خودخوری و دیوونگی مال یه لحظه مه...




+به نظرم شب نحسیه! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۵)

کم کم داره عادت میکنه :/
پاسخ:
بله.. خیلی راحت. خیلی خیلی ریلکس..
و هیچکس نمیفهمه من چی میکشم..
!!!!!
خواستم نظر بدم، ولی چون توی شرایط تو نیستم، به نظرم کار درستی نیست
فقط ایشالا خدا بهترین راه رو جلوی پات بذاره
پاسخ:
اینکه بالا بخوابه کار درستی نیست؟؟!
بله به نظرمن هم به صورت قطعی کار غلطیه.
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۴ مامان محمدمهدی
چرا اینقدر سختته؟ فقط دلتنگیه یا بحث دیگه ای هم هست؟ اگه خونه مادرت میخوابید هم همین حسو داشتی؟
پاسخ:
توضیح کامل دادم..
خب اگر خونه ی مامانم بود یه بخشهایی از خشمم کم میشد چون مامانم هیچوقت سعی نمیکنه براش جا بندازه که اینجا با خونه ت هیچ فرقی نداره!!
ولی در مجموع باز هم اگر ناشی از اصرارهای خودش بود برام آزاردهنده میشد.
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۸ سرباز جامانده
الان دقیقا بچتون چن سالشه؟وکجا مونده؟!
پاسخ:
الان دقیقا چهل ماهشه.
خونه پدربزرگش :)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۶ مهراد فروتن
می خوام یه جور دیگه به این موضوع نگاه کنم 
پسرک به رفتن بالا عادت کرده، بالا بهش شاید حتا احساس امنیت می ده چون اصولا مامان بزرگ، بابابزرگ ها لی لی به لالای نوه هاشون می ذارن. 
و شما چند وقت پیش نوشتید که قراره از این خونه برین 
رفتن شما از این خونه با وجود این عادت پسرک خیلی برای روحیه اش بده و کلی اعصابش رو به هم می ریزه احتمالا. 
+ تا حالا از این زاویه بهش فکر کردین؟
پاسخ:
ممنون از توجه و تذکرتون :)
بله بهش فکر کردیم و اینطوری هم نیست. قبلا که کوچکتر بود این تصور رو هم داشتیم اما هیچوقت سفرهای طولانی مدت پدربزرگش برامون مشکل ساز نبوده!
یکی از دلخوشی های من هم همینه! که وقتی پسرک ابراز دلتنگی شدید نمیکنه پس بالا رفتنهاش هم خیلی وابسته طور نیست!