ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1779.

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

پسرک که میاد پایین

گل پسر سر تا سر خنده ست..

پسرک نگاه میکنه

گل پسر غش غش میخنده!

پسرک راه میره

گل پسر غش غش میخنده!

پسرک می شینه

گل پسر غش غش میخنده!

و..



+کاش بمونه این محبت تو دل هردوتون.

و هر روز بیشتر بشه :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۵)

و دیدن این صحنه ها چقدر برای یک مادر لذتبخشه
پاسخ:
فوق العاده ست.. :)
انشالله به زودی شما هم تجربه کنین :)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۲ مامان محمدمهدی
آمین
پاسخ:
:)
آمین.
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۴ سرباز جامانده
وا خو چرا به بچه میخنده؟!!
پاسخ:
:))
از فرط محبت! :))
ان شاء الله
پاسخ:
ممنون عزیزم همچنین برای کوچولوهای شما :)
چه صحنه خواستنیی:)))
نوش جااااااااااااان
پاسخ:
بله :)
ان شالله برای شما :)