ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1782.

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

وضعیت وزن گیری گل پسر در حد افتضاحه.

گل پسری که موقع تولد تو صدک 95 بود

حالا رسیده به صدک 50..

:((


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۸ مامان محمدمهدی
چرا؟
پاسخ:
چی بگم والا! بس که بازیگوش و کم خوراکه :((
صدک یه نوع واحد اندازه گیری هست؟ بار اوله میشنوم 
حتما داره دندون در میاره که کم غذا شده.
ماچ رو لپ های گل پسر :-* 
پاسخ:
صدک یک واژه ی آماریه. دهک و صدک. حتما شنیدی الان یادت نیست.
صدک نود و پنج یعنی پنج درصد بالای جامعه، و صدک پنجاه یعنی میانگین جامعه، یا همون پنجاه درصد جامعه.
دندون که بعله! انگار که داره در میاره اما خیلی وقته کم غذاست و کم غذاییش بیش از این حرفاس! :((
ممنون عزیزم
وااای دختر منم همینطوره به نسبت وزن اولیه ش افتضاحه... دقیقا برعکس پسری ...
من تمام تلاشم رو میکنم که خیلی بهش برسم که خوب وزن بگیره ولی هرچی بیشتر تلاش میکنم کمتر نتیجه می گیرم):
پاسخ:
دقیقا منم همینطورم :(
پروسه وزن گیری بچه ها، آآآآآآآآآآآآآآی نفس گیره
ایشالا سالم باشه خواهر، اگر مقوی بخوره، ایشالا سالم میمونه
پاسخ:
ان شالله.
واقعا یک روند فرسایشیه برای من :(
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۵۰ کوچک‌های بزرگ
سلام لوسی می عزیز. می گذرد این روزها. بزرگ می شود گل پسر. یک روزی می رسد که از دیدن عکسهای حالای پسرک و حرص و جوش خوردن های خودت خنده ات می گیرد. این روزها برای همه مادرها می گذرد. مطمئن باش درست می شود. قدر روزهای کودکی بچه ها را بدان.
پاسخ:
ممنونم عزیزم از مهربونیتون.. بله درست میگین. کاش همیشه به خیر و سلامتی بگذره.. برای همه ان شالله.
همچنین گلی خانوم ما.
البته نسبت به وزن تولدش که 2600 بود افزایش وزنش بد نیست اما من بچه تپل دوست دارم که خانوم خانوما قصد تپل شدن ندارن :(
پاسخ:
آخی! ان شالله که وزن بگیره تپل شه.
اما من رو تپل بودن تاکید ندارم. رو منحنی رشد تاکید دارم که همونم میسر نیست انگار..
نگران نباش...
آبجی من وزنش نزولی بود یه مدت... الن اضافه وزن داره!!!!!!!
بسکه نگران بودیم و هی بهش غذا دادیم!!!!
سعی کن غذاهای مقوی رو جوری درست کنی که بخوره...
بقیه ش درست میشه :)
پاسخ:
چی بگم والا!!
پسرک خودمم یه مدت کوتاهی وزنش کم شد،
من برای پسرک هم تا سه سالگیش حرص خوردم،
اما کاهش وزن گل پسر خیلی بیشتره..
:((
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۳ آبجی خانوم
الوووو
سلام بانووو
امار غیبتت داره میره بالاها
خونه نیستیییی
:(
پاسخ:
سلام عزیزم.
بله ببخشید نبودم این دو سه روز.
هرجا هم رفتم شارژ نت نداشتند!! :|