ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1799.

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

ما به سفرکی آمدیم!

روبروی یک درخت پر از عطر بهار دارم پست میذارم:

دریافت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۱)

عطر شکوفه هاش تا اینجا اومده 
خوووووش بگذره بهتون :-*
پاسخ:
نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار:)
ممنون عزیزم. :*
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۹ عارفه الزهرا
خونتون بود؟؟؟؟؟؟
واااای خیلی قشنگگگگگگگگگه
پاسخ:
نه عزیزم. ویلاییه که مستقر شدیم تو این سفرکمون.
آره واقعا همین درختش به تنهایی کلی قشنگ و چشم نوازه.. بقیه ش هم قشنگه ولی درخته یه چیز خاصه.
چه دلـــــــــــــــــرباااااااااااااا

پاسخ:
آره واقعا.. حالا دو سه تا عکس دیگه میذارم دلت بیشتر ربوده شود!
به به چه جااای خوبی
تا می تونید نفس بکشید و ذخیره کنید (:
خوش بگذره بهتون
پاسخ:
ممنونم عزیزم از مهربونیت:)

وااای

دلم خواست

چقدر بهار

اون دیوار کاه گلی طور هرچند فکر کنم این طور به نظر میاد اما حس کاه گلی و درخت پر شکوفه منو برد قدیییییم

پاسخ:
آره خیلی بهار:)
آره کاهگلی نیست اما کلا مدل ویلاش قدیمی طوره خیلی لوکس نیست.
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۸ عارفه الزهرا
کاش من یه خونه مثه این ویلا داشتم
پاسخ:
منم از وقتی که اومدیم همه ش دارم همینو به مستر میگم.
اون موقعی با گوشی دیدم الان که دارم دوباره میبینم اصلا کاه گل طور هم نبود:))
 درختِ باعث شد من توهم بزنم و بررررررم به قدیم
دستت درد نکنه خدا خیرت بده:*
پاسخ:
:)))
آره کاهگل طور نبود اما کامنتت باعث شد منم دیدم حالت قدیمی بگیره بیشتر خوش بگذره!:))
قربون شما :*
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۳ مامان محمدمهدی
خوش بگذره
پاسخ:
خوش باشی عزیزم
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۹ مامان محمدصادق
سلام، به به ،،،انشالله سالم و با دل خوش همیشه به سفر باشید
پاسخ:
سلام.
ممنونم عزیزم. همچنین شما.
به به
همیشه به سفر
خوش بگذره
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم همچنین برای شما.
خوش بگذره بهت دوست خوبم
جای منم خالی کن :)

پاسخ:
جای شما سبز :*
ممنونم ازت.