ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1817.

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ

خدا را در بر هم زدن اراده ها،

و گشودن گره ها،

و شکستن همت ها شناختم...



+حضرت امیر_علیه السلام_

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
لوسی می

نظرات  (۵)

چرا آخه؟
برای آزمایش بنده هاش؟
پاسخ:
اینم نوعی از برداشته که میتونه درست باشه، اما من برداشتم این بود که قدرت خدا رو نشون میده. و همین نمایش قدرت هم نوعی آزمون بنده هاست دیگه.
تو هرکار بکنی یک قدرتی در پس همه چیز هست که ممکنه همه ش رو به هم بریزه.
آیات آخر سوره ی واقعه که در مورد مرگ آدمها صحبت میکنه یه اشاره هایی داره که میفرماید ما از شما به او نزدیک تریم اما شما نمی بینید، و اگر شما مخلوق ما نیستید او را به دنیا بازگردانید اگر راست میگویید (نقل به مضمون)
و نحن اقرب الیه منکم ولکن لاتبصرون، و لولا ان کنتم غیرمدینین، ترجعونها ان کنتم صادقین.
میخواد بگه هرکار که بکنی این منم که آخرش تصمیم میگیرم و عمل میکنم..
من به یاد این آیه ها افتادم وقتی خوندمش. و به یاد همه چیزهایی که تو زندگی براش برنامه ریزی میکنیم و همه ش هم دقیق پیش میره اما آخرش می مونه!! :|
یا برعکسش، گره ای که هیچوقت نمیتونی تصور کنی که باز بشه اما میشه...

بابام همیشه این حدیثو یادآوری می کنه

دلم براش تنگ شد:)

پاسخ:
:)
خدا حفظشون کنه.
ممنونم از راهنمایی ها و ذکر تجربه ت لوسی مهربانم:*
پاسخ:
قربان شما :*
اصلا نمیدونم چقدر میتونست مفید باشه.
حدیث بسیار جالبیه
و در اموزش توحید بسیار مفید و موثره....
وهمیشه در ذهنمه
و چقدر هم که کاربرد داره
پاسخ:
بله خیلی عالیه :)

چ زیبا...
ممنون عزیزم:)
پاسخ:
قربونت :*