ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1821.

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ق.ظ

تصمیم گیری در مورد رفتن به سفر

با دو تا بچه،

خیلی سخته.



+نه حوصله ی سفر و دردسرهاشو دارم

و نه دلم میخواد از سفر دسته جمعی و عروسی بمونم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
لوسی می

نظرات  (۴)

اگه تو سفر افرادی باشن که کمکت کنند در بچه داری که خیلی خوب :)
میخوای منم بیام :دی
 دلم عروسی خواست!

پاسخ:
نمیدونم! هستند. چون عروسیه دیگه! کلا دسته جمعی میخوایم بریم
اما حوصله ش رو ندارم هرقدر هم که کمک کنند بازم سخته. نیست؟!
بله تشریف بیارین. اتفاقا ما از اقوام نزدیک هستیم میتونم مهمون ببرم :)
سخته ولی نری بیشتر پشیمون میشی به نظرم
اگر کمک داری حتما برو
پاسخ:
آره اینم هست.. احتمالا بیشتر پشیمون شم.
مخصوصا بعدش که بیان خاطره تعریف کنن!!
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۵ مامان محمدمهدی
تصمیم سختیه و البته بسته به خلقیات بچه هات داره.

پاسخ:
آرههه! پسرکمون که خوبه مخصوصا اگر با بقیه همراه بشیم به خوبی بازی میکنه
اما گل پسر یه جا بند نمیشه تو ماشین و من مسافت های نیم ساعته رو هم سخت کنترلش میکنم چه برسه به مسافتهای دور.
عروسی خیلی خوبه. به جای من برو. یکی از پسرا مال خاله یا عمه اون یکی هم مال بابا
پاسخ:
آره عروسی خیلی خوبه اما راستشو بخوای انقدر من و مستر کم با هم هستیم که وقتی فهمیدم اگر نریم عروسی و سفر، مستر خونه خواهد بود خیلی برای سفر دو دل شدم. قبلش فکر میکردم اگر نریم مستر مجبوره بره سر کار!