ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1829.

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

همیشه وضعیت خونه تکونی

یه حالتی در من به وجود میاره لبریز از کلافگی!

که دوست دارم عطای هرچی عیده رو به لقاش ببخشم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

فکر کنم نتیجه وقت کم باشه به اضافه دو تا فسقل
پاسخ:
چی بگم والا!
وقت کم، و شلوغ کردن دور خودت به بدترین نحو ممکن
و البته بی خیالی مستر!
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۰ مامان محمدمهدی
دقیقا
پاسخ:
شما هم؟ :)
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۳ مامان محمدمهدی
بعله من هم
و برای اینکه عطاشو به لقاش نبخشم
اصلا زیربارش نرفتم هیچ سالی
البته امسال به کارایی کردم تا دهن (زبان) بعضیارو ببندم
پاسخ:
دهن هیچکس اینجا بسته نمیشه! :((
منو به فرزندی قبول کن!! :(