ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1831.

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ

بعضیها هم خوشی هاشون رو خیلی بولد میکنند

و هم سختی هاشون رو.

من نه خوشی هام رو زیاد بولد میکنم،

نه سختی هام رو!

:دی



+فکر کنم ایده آلش اینه که خوشی ها رو بولد کنی

و از کنار غمها ساده بگذری..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۲ . خانم الف .
حقیقتش باید بگم که... آی دو نو :|
پاسخ:
سوالی نبود که!
از نظر اسلامی درست اینه هیچ کدوم برات بولد نباشه
پاسخ:
:)) آره وقتی می نوشتم همین آیه یادم اومد:
لکی لاتاسوا علی ما فاتکم و لا تفرحوا بما اتکم..:)

من خوشی هامو بولد میکنم، 

وقت غصه هم غمباد میگیرم !!!!!!! 

پاسخ:
از اونایی که من برعکسشونم :)
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۴:۳۲ . خانم الف .
نه منظورم این بود که نمیدونم ایده آلش چیه! :/
پاسخ:
:)