ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1832.

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

تو نمیتونی از بقیه انتظار داشته باشی

که انتظار نامعقول ازت نداشته باشن!



+مستر خطاب به من وقتی در حجمی عظیم از انتظارات نامعقول اطرافیان گیر کردم!

آخه کی گفته که من باید برم دنبال بقیه، تا راحت بتونن به کارهاشون برسن؟؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۴ مامان محمدمهدی
راست گفتن
خب نرو
پاسخ:
داریم یه جای مشترک میریم.
انتظار دارن من از شرق شهر، پاشم برم غرب شهر که خانم رو بردارم بریم مرکز شهر!! که چی؟ که مبادا خانم با آژانس بیاد خرجش زیاد شه. منت هم میذاره سر من! غر هم میزنه! فک کن!!
خوشحالم که لااقل به روش آوردم که انتظارش نامعقوله..
ولی خب مستر میگه میریم دنبالش بی خیال! :|
حرف مستر درسته
ولی از اون طرفم نباید انتظار داشته باشه به انتظار نامعقول بقیه عمل کرد
پاسخ:
آره.. اصلش اینه که به انتظار نامعقول جواب ندی.
اما خب گاهی ...
چه میشه کرد..