ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1836.

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

و شنونده ی خوبی باشیم...

و وقتی کسی صحبت میکنه،

با تبلتهامون بازی نکنیم

و به چشمانش نگاه کنیم

و به توضیحاتش گوش بدیم

و حرفش رو قطع نکنیم

و قبل از تمام شدن حرفش به انتهای صحبتش فکر نکنیم

و سریع نتیجه گیری نکنیم،

و سریع راهکار ارائه ندیم،

و بدونیم اگر به شنیدنِ ما نیازی نداشت

اصلا حرفی نمیزد...

و اگر همین حرف زدن ها نبود

زندگی چیزی کم داشت..

و روح ما در پی چیزی میگشت...



+روحت شاد سهراب عزیز.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

معضل دنیای امروز
پاسخ:
واقعا، واقعا، واقعا... :(
عجیب موافقم با این پستت.

خیلی بدم میاد طرف در حالی که زل زده تو گوشیش میگه اوهومممم!
پاسخ:
آره منم :(
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۳ مامان محمدمهدی
باشه
روحش شاد
پاسخ:
آفرین دختر خوب :)