ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1839.

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

مستر رفت،

و با اون پیام شادی بخش،

و یه گلدون دوقلوی قشنگ،

و یک گلدون گل یک قلوی قشنگ تر،

برگشت.

:)


لبخند مهمون دلم شد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۹ عارفه (بانوی دی ماه)
خداروشکر 
.برا یه اشناهای ما دعاکنین توراهه کربلا تصادف کردن دختر 18سالشون داغون شده خیلی شوک شدیم میگن یه چشمش ازدست داده ..انقدرن این دخترخوشگله ماشالا...:(دعاش کنین ازکمادربیاد شب عیدی؛(
پاسخ:
خدای من! :(
ان شالله هرچه زودتر خدا شفا بده، ان شالله میزبانشون حضرت سیدالشهدا خودشون عنایت کنند، به امید عنایت امام راه افتاده بودند..
ان شالله خیلی زود خبرهای خوبی بهتون برسه.
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۴ عارفه (بانوی دی ماه)
وای ببخشید ناراحتتون کردم خودم بخاطر مامانم همش فضارو عوض میکنم ترکیدم دیگه
پاسخ:
عزیزم این چه حرفیه. ممنون که برای من نوشتی :)
آره واقعا به آدم فشار میاد مخصوصا اینکه نزدیک نیستند و بی خبر هم هستین و به قول خودت هی میخوای فضا رو هم عوض کنی و تو خونه شاد باشی.
من دعا میکنم ان شالله خدا شفا و سلامتی بده شما هم ما رو دعا کنین :)
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۸ مامان محمدمهدی
عه چقدر این مستر کف و هورا میخواد:)
پاسخ:
:))
آره این روزها بهاری شده :)
بهاری بمونه الهی شوهرم :*