ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1840.

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

خواهر جانم عازم کربلاست.

منم میخوام برم کیک سر راهیشو بپزم.

:)



+دیگه کیک دادن به راهیان کربلا، داره میشه یه عادت قشنگ برای من.

دعا کنین که حضرت ازم بپذیرند.

+مرتبط

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۷ عارفه (بانوی دی ماه)
وااای عاللللیهههه من عاشق کیک خونگی امممم ..ان شا الله که قبول البته بگم حتما حتما قبوله انقدراونا مهربوونن و بزرگوار 
پاسخ:
ممنونم از انرژی مثبتت.
من همسن شما بودم تو خونه همیشه کیک داشتیم.
البته الانم همیشه داریم اما زمان مجردی هم پایه بودم :)
ان شالله :)
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۹ آبجی خانوم
کیک یا کربلا ؟!
یا رو بیخیال
جفتش رو میخوام
پاسخ:
:)))
منم هردوش رو میخوام.. :)
ان شالله شما عازم شی من برات کیک بپزم.

+البته واقف هستی که این صرفا یک تعارف اینترنتیه :دی
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۶ مامان محمدمهدی
آمین
پاسخ:
ممنونم :*