ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1841.

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

با اینکه ارتباط و وصل با حضرت حجت_سلام الله علیه_

و فرج شخصی_برخلاف فرج عمومی_ امر اختیاری ماست،

با این حال چرا به این اهمیت نمیدهیم

که چگونه با آن حضرت ارتباط برقرار کنیم؟

و چرا از این مطلب غافل هستیم؟!





+آیت الله بهجت.

+خدای من!

از وقتی خوندمش،قلبم فشرده شده،

چقدر این جمله سنگینه برای قلب من..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۹ . خانم الف .
رفتم تو فکر!
پاسخ:
باورت میشه از وقتی نوشتمش نفسم درست حسابی بالا نمیاد...
:|
:(
امان از نفس :((
پاسخ:
الأمان..
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۰ نرگـ ــس ...
لوسی می دختر خوبی بوداا ولی من کیت هستم:))

کیت رو بیشتر از کلارا و لوسی می دوس داشتم

ولی لوسی می تو خاطر ادما بیشتر مونده.. چون ته تغاری بود به نوعی.. برادر کوچیکه که اصلا دیده نمیشد:)

موفق باشید
پاسخ:
کیت اصلا برای من جالب نبود! :| خیلی غر میزد!
اما لوسی می زندگی میکرد.
اصلا به نظرم قصه بیشتر رو لوسی می میجرخید تا بقیه.
تیتراژ و تصویر تبلیغاتی فیلم رو هم ببینی لوسی می نقش اوله.
به این خاطره که بیشتر به یادها مونده.
سلامت باشین
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۵ . خانم الف .
آره باورم میشه..
واقعا یه حقیقت تلخه..
چقدر غافلم من..

:(
پاسخ:
چیزی ندارم در جواب بنویسم! :|
سلام دوست عزیزم
سال نو رو بهت تبریک میگم
امیدوارم سال خوبی در انتظار خانواده چهارنفره شما باشه 
پاسخ:
سلام عزیزم. سال نوی شما هم مبارک.
ممنونم ان شالله شما هم بهترین سال تا کنون زندگیتو تجربه کنی پر از خیر و سلامت و آرامش :*