ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1853.

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ

در راستای اینکه غذاهای ذغالی سرطان زا عنوان شدند،

تصمیم گرفتم از حالا جوجه ها رو تو فر کباب کنیم.

و امروز تصمیمم رو عملی کردم..

جاتون خالی خیلی عالی و خوشمزه و بی دردسر بود.

:)



+پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنین :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۷)

merC
پاسخ:
قربون شما. بابت چی؟ پیشنهاد؟! قابلی نداشت :)
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۲۰ مامان محمدمهدی
نوش جان
پاسخ:
قربون شما. :*
واقعا ادم نمیدونه چی بخوره
تو این دنیا همه چیز مضر هستن
پاسخ:
آره والا! :(
سلام
عیدتون مبارک
به به خیلی هم عالی
والا ما که کلا هیچوقت اجازه کباب کردن هیچی رو نداریم که بوش بیرون نره و کسی دلش نخواد اما اینم خیلی پیشنهاد خوبی بود امتحانش میکنم.
(:
پاسخ:
سلام ممنونم عید شما هم مبارک :)
آره این روش ایده آله. چون بو نداره اصلا :)
البته ما هروقت کباب درست میکنیم همه مهمونمونن تو ساختمون! :))
این خانم اسرا میرن به وب ها و همینطوری کامنت merc میذارن :|
:)
پاسخ:
واقعا؟؟! :))))
شیوه ی جدید تبلیغاته دیگه :))
پاسخ:
:))
آره واقعا! خلاقانه هم هست! :))
کی گفته ذغالی ضرر داره؟
پاسخ:
پزشکان متخصص تغذیه میگن طبخ غذا روی حرارت ذغال باعث سرطان زایی در گوشت میشه.
و خیلی هم بده، کم نیست! خیلی بده!