ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1890.

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

مثلا کسی بره کربلا

به نیت رهبری یه تسبیح بخره

با اون تسبیح، ذکر و صلوات و مناجات بگه

بعد به نیت ایشون بره زیارت،

و تسبیح رو به مضجع های شریفه متبرک کنه

و بعد که میاد برگرده

تو کربلا آقای حدادعادل رو ببینه!

:|




+بعد چه کار کنه مثلا؟

تسبیح رو بده بهشون و بگه به آقا سلام برسونید

و بگید دختری این تسبیح رو برای شما متبرک کرده به امید دعای شما.

مثلا آقای حداد هم بگن باشه بهشون میدم و میگم. :)


+وه چه ره است از دل تو تااااا دلم...

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۰)

واااااااو
چی بگم من؟!  :|
پاسخ:
همین که وَه چه ره است از دل او تا دلم...

یعنی قشنگ مشخص نیته خالص بوده ها

...

پاسخ:
به قول آبجی خانم خدا با خلوص نیت دلها چه ها که نمیکنه...
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۴۶ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
چه خوب... 
پاسخ:
:)
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۵۱ مامان محمدمهدی
من دلم میخواد خودم برگردم و تسبیحو دست حضرتشون بدم؛ چرا آقای عادل، وال لا:(
پاسخ:
بعله.. ان شالله قسمتت بشه.. :)
چقدر قشنگ بود:)))
پاسخ:
:)
خلوص نیت. :)
باشه همینو میگم.
وَه چه ره است از دل او تا دلم..
D:
پاسخ:
آفرین دختر خوب.

کی کربلا بودی؟! :) 

نیومدی گروه تلگرام ؟! 

پاسخ:
من که نبودم، خواهرم بود، از یکی از هم کاروانی هاشون تعریف کرد.
چرا اومدم چند روزی هست اومدم، ولی تا الان که چیزی نداشته که! فقط سلام و دعاست. :|
خدا با خلوص نیت دلها چه ها که نمیکنه ...
پاسخ:
:)

خوب همینه دیگه! چی باید باشه؟! 

یه برنامه ترک گناه هم دارن ...


پاسخ:
خب برنامه ی ترک گناه رو من ندیدم هنوز.

اولش فکر کردم به عنوان یه آرزو نوشتی! بعد از کامنتا فهمیدم واقعی بوده! و دیگه حرفی ندارم:|

پاسخ:
آره واقعنی بود..