ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1894.

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

یه پیشنهاد بهم شده:

تبلیغ در وبلاگ!




+نظرتون چیه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
لوسی می

نظرات  (۵)

تبلیغ چی؟

در ازای چی؟:)

پاسخ:
تبلیغ برای یکی در ازای پول دیگه! تبلیغ بدی نیست..
یه جوری شدم کلا! ههه هه!
نه اینکه اولین بارههه، هول شدم! ههه هه!
بستگی داره تبلیغ واسه چی باشه.
پاسخ:
واسه یه چیز معمولی! :)
اگر پول می دن چرا که نه!

پاسخ:
آره منم به این فکر میکنم! بعد عمری بذار یه درامدی هم از وبمون داشته باشیم!
هرچند که خیلی چشمگیر نیست!
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۴ مامان محمدمهدی
بیشتر فکر کن
شاید خیلی هم جالب نباشه این کار
پاسخ:
به نظر خودمم جالب نیست برای همین اصلا نظرسنجی کردم چون حس خوبی بهم نمیده و یه جوریه!
ولی خب درآمد زایی با وبلاگ هم خیلی بی زحمته دیگه! بدم نیست! فک کن از قبل وبلاگ داشتن درآمد داشته باشی! خب خوبه واقعا، یک تیر و دو نشون!
ولی اینکه شأن وبم رو کاهش میده، آره جالب نیست برام.

سوالامو که جواب ندادی:)))

خب چی بودنش و میزان پولش مهمه دیگه! اگه چیز خوب و به درد بخوری هست و میزان پولی هم که می ده قابل توجه هست و می ارزه خب بکن:)))

ما مخاطبینت هم راضی هستیم به دیدن تبلیغ ولی در ازاش سود کردن تو:)))

پاسخ:
تبلیغ وکالت و حقوق بود و نه اصلا مبلغش چشم گیر نیست. اما گفتم شاید کاچی بهتر از هیچی! :))))
در حد کاچی هم شاید نباشه :))
ممنون عزیزم از مهربونیت. :)