ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1895.

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

به اشک شوق رساندم تو را به این قد و اکنون

به دیگران رسدت میوه ای نهال رسیده...



+تو نیستی که ببینی چه می کشم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
لوسی می

نظرات  (۸)

ها ؟! :/
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۲ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
:|
:)
پاسخ:
:)
اون اعداد و علامات چی ان؟!
پاسخ:
گل پسر در حین تایپ من، پست رو به اعداد و ارقام مزین کرده! :)))
نه اونها
/کج/د حذفشون کردم./
کگ

کچگگ/جچکگ
ا
ینم
چ0

چچ




ب/هح0ح=9چگجججججج


اینم جواب گل پسر به نوشته ی خودش! :))

گل پسر یه متری :دی

ان شاالله گل پسرت راهش همیشه راه خدایی باشه و شاد باشی از اینکه این دیگران خداست:)

پاسخ:
یه متری؟؟؟؟ چه خبره مگه؟؟ یک متر مال بچه دو ساله ست..
این کامنتت رو دیدم حس کردم یه اشکالی تو پست هست. رفتم نگاه کردم دیدم بععععععله! گل پسر در حین تایپ من، پست رو به اعداد و ارقام مزین کرده! :)))
نه اونها اشتباه بود حذفشون کردم.
ممنون از دعات :)
ویییییییی عززیییییززززم ❤ :)
از طرف من محکم ببوسش :**
پاسخ:
قربونت برم..
ممنون از لطفت. :*
باز گل پسر رفته بالا و شب نیومده؟!
پاسخ:
شب که نه دیگه نموند. اما آره پسرک باز رفته بالا :(
گفتم گل پسر یا پسرک؟!
قاطی کردم :))
پاسخ:
اشکالی نداره پسرکم گل پسر ماست دیگه! ههه هه!

خخخخ اتفاقا بعدش یه متر رو تصور کردم و گفتم خب لابد منظورت پسرک بوده گل پسر که نمی تونه هنوز یه متری شده باشه:)))))

پاسخ:
:))
آره هنوز زوده واسه یه متری شدن :)