ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1901.

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ

گل پسر عااااااشق پسرکه..

عاشق شاید حتی لفظ گویایی نباشه،

برای صبوری و تحمل گل پسر در برابر حرکات پسرک،

که صدای هر بچه ای رو قطعاً در میاره،

و نگاه های عاشقانه و لبخند ها و قهقهه ها و منتظر او بودن هاش

که من هیچ جای دیگه ای

و بین هیچ دو برادر دیگه ای تا به حال ندیده بودم..



+البته احتمالا بین همه ی بچه هایی که اختلاف سنی کم دارند این اتفاق طبیعی باشه. :)

+لازم نیست بگم که اوج لذت زندگی برای من، تماشای همین صحنه هاست..

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۰ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
میشه سنشان رو بگید :)
پاسخ:
پسرکم تقریباً سه سال و نیم و گل پسرم حدوداً هشت ماهشه.
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۵ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
من فکر میکردم 
گل پسر بزرگ تره باشه 
پسرک کوچکتره
:|
:))
ممنون.
خداحفظشون کنه.
پاسخ:
چرا؟!
چون عاشق اون یکیه؟ :)
ممنون از لطفتون.

خدا حفظشون کن:*
پاسخ:
سلامت باشی :*
ان شالله کوچولوهای شما :)
حالا مونده. 
کلی کیف خواهید کرد 

پاسخ:
کامنت های شما در این باره همیییییییشه پر از امید و دلگرمیه :)
+
پاسخ:
+
میگی گل پسر قیافه با مزش میاد جلو چشام 

پاسخ:
:)
عزیزم :)
باید یه بار عکس پسرک رو هم بذارم :)
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۵۲ مامان محمدمهدی
خدا واسه هم حفظشون کنه
پاسخ:
سلامت باشی همچنین کوچولوهای شما رو :)
ما که همچنان مشتاقیم 
پس منتظریم
پاسخ:
:)
قربانت.