ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1911.

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

از لذت بخش ترین و دوست داشتنی ترین لحظات مادرانه م

وقتیه که پسرک مشغول بازیه

و گل پسر هر طور شده خودش رو بهش میرسونه

و مشغول بازی با ریخت و پاشهای پسرک میشه.



+وای که دیدن این دوتا در حال بازی

یعنی یکی از مصادیق لذت عمیق در دنیا و آخرت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۳)

خدا حفظشون کنه برات:*
پاسخ:
سلامت باشی. همچنین دردونه ی شما رو.. :)
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۳ مامان محمدمهدی
برای من هم لذت بخش بود دیدن این صحنه ها ولی خب دیگه اینروزها فاطمه با ریخت و پاشهای برادرش بازی نمیکنه بلکه همون وسیله ای رو میخواد برای بازی که دست برادرشه و همین گاهی اگه محمدمهدی کوتاه نیاد تبدیل به جنجال میشه و اعصاب خرد کنیش واس ما:))
پاسخ:
عجب! آره منم می بینم چنین روزی رو! :(
پس برادرانه ها کم کم داره شروع می شه. 
:)
پاسخ:
بله ان شالله :)