ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1918.

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ

امروز ما اولین آگهی روزنامه ایمون رو چاپ کردیم.

:)



+مستر میگه بیش از سی نفر از صبح تا حالا باهاش تماس گرفتن! :|

کاش اثربخش باشه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۹)

شماره بده من زنگ بزنم :)

حالا آگهی چی چی دادی :/
پاسخ:
:))
ممنون از همکاری صمیمانه ت :)
فروش خونه.
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۷ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
چه آگهی؟!
پاسخ:
فروش خونه.
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۳۵ مامان محمدمهدی
آمین
پاسخ:
ممنونم.. عمیقا دعا لازم شدیم..
آگههههههی بددددددی 
خونننننه بفروشششششی 
سووووود بکنییییییی 
ستتتتتاره بچینییییییی 
رویییییییا ببینیییییی 
قرببببببانت
شبت شیک 
:)))))))
پاسخ:
:))
ممنونم :)
الهی که یک مشتری خوب و دست به نقد نصیبت بشه :)

موجودی ندارم و الا خودم ازت میخریدم :/
پاسخ:
الهی آمین. مرسی از دعای خوبت عزیزم.
و ممنون از سخاوتت :*
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۲ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
چند میفروشید؟
کجاست؟ 
:)
پاسخ:
:)
ارزون!
یه جای خوب :)
ان شاالله که خیر باشه و بتونید به راحتی بفروشیدش
پاسخ:
سلامت باشین. واقعا دعا لازم شدیم..
التماس دعا. :)
انشالا که به خوبی به فروش بره
پاسخ:
ان شالله. ممنونم
ان شاء الله به سلامتی بفروشین
پاسخ:
سلامت باشی.
ان شالله هرچی خیره. دعا کنین.