ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1940.

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

میگفت* وقتی گناه میکنی

مثل اینه که دستت رو گذاشته باشی رو سنگ قصابی

و با ساطور بزنی انگشتهاتو قطع کنی

و وقتی توبه میکنی

مثل اینه که بگی

خدایا حالا من یه اشتباهی کردم،

انگشتهامو ببین!

بیا و دوباره درستشون کن...

:|




*حاج آقای پناهیان

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۳ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
من این مثال رو قبول ندارم. 
پاسخ:
کاش میگفتید چرا! تا اگر جا داشت بحث کنیم.
البته من اصراری ندارم که مثالشون کاملا به جاست اما مثل همیشه از خلاقیتشون خوشم اومد :)
شما دیسلایک کردید؟ :)
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۵ چشم به راهم ...
اعوذ بالله من نفسی...
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:|
:((((
پاسخ:
:(
چرت ترین جمله ای بود که تا حالا خوندم. 
یعنی چقدر یه نفر می تونه سطح تفکراتش پایین و مادی باشه که یه همچین حرفی بزنه!!!!!
کلمه ای محترمانه تر از چرت نتونستم پیدا کنم ببخشید.
پاسخ:
من شما رو هم ارجاع میدم به پاسخم به آقای مهیار! :)
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۰ مامان محمدمهدی
چه حرفا!!
پاسخ:
به حق چیزای ندیده و نشنیده :))