ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1942.

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ

همین که به من فکر میکنی

یک دنیا برام ارزش داره.




+فقط چند لحظه به من فکر کن

نگو لحظه چی رو عوض میکنه

همین چند لحظه، برای یه عمر

همه زندگیمو عوض میکنه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۲)

برای همین چند لحظه ی عمر همه سهم دنیامو از من بگیر:)
پاسخ:
فقط این یه رویا رو با من بساز
همه آرزوهامو از من بگیر :)

+از معدود ترانه هاییه که با روان من بازی میکنه.
دوستش داشتم
ولی برام جالبه، البته اگه فضولی نیست، بدونم خطاب به کی توی ذهنت مرور میکنی:)!!!
پاسخ:
متوجه نشدم که چی رو تو ذهنم مرور میکنم؟ منظورت این ترانه ست؟
این پست خطاب به مستره. :)