ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1947.

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

امروز دوباره به جنگ با خامه خواهم رفت!



+ولی خدایی رو اعصابمه ها! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۸)

خامه؟! 

میخوای کیک درست کنی؟! 

منم میخوام ^___^ 

پاسخ:
ای خواهر جان! ما هنوز تو خامه ش موندیم! مثل آهو تو گُل! :))
کیک که همیشه تو خونه هست! این بار میخوام خامه فرم گرفته ی لوسی ساز درست کنم که نشده هنوز! :((
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۸ خانم الفــــ
رژیم طور؟
پاسخ:
:))
نه اتفاقا چاق کننده :دی
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۹ خانم الفــــ
الان کامنت بالا رو دیدم.میخواید درست کنید :)

برات ارزوی موفقیت دارم :)  تقبل الله... :)
پاسخ:
سلامت باشین ممنونم..
منم جات بودم ادامه میدادم این پروسه رو تاااااا بلخره یاد بگیرم
درضمن کامنت قبل خصوصی بود یادم رفت تیک رو بزنم. 
;-)
پاسخ:
آره.. بالاخره یادمیگیرم :)

برای خصوصی نوشت هم فکر میکنم هردو جمله درست باشه.
آره جمله ی شما هم به نظرم درست میاد و شاید اغلب به همون معنی استفاده ش میکنن!
اما من به معنی خودم نوشتم :)
خب خواهر من چرا با اعصاب و روان خودت بازی می کنی برو یه بسته خامه قنادی فرم گرفته بخر و با همزن بزنش بدون اعصاب خوردی. باشد که رستگار شوی D:
پاسخ:
:))
نباید چیزی باشه که من از پسش برنیام!
بعدم میگن این خامه های قنادی سفیده تخم مرغ داره! واسه همین گیر دادم!
موفق باشی :)
پاسخ:
سلامت باشی :)
ان شاء الله که عملیات موفقیت آمیز باشه :)
اما اگه خدای نکرده پروژه با شکست مواجه شد با خامه مایع شده میشه دوتاکار انجام داد
میشه تبدیلش کرد به «پلمبیر» (که البته دنگ و فنگ داره درست کردنش و ومواد دیگه لازم داره)
میشه باهاش «کیک بستنی» درست کرد
میشه باهاش خود «بستنی» رو درست کرد
و یا میشه به جای ریختن بستنی در «ژله بستنی» این خامه هه رو ریخت
و در نهایت میشه گذاشتش فریزر به جای خامه صبحانه مصرف کرد
پاسخ:
مرسی از همه ی توصیه های کاملا کاربردیت.
خیلی مرسی :)
من واقعا مونده بودم با خامه ی قبلیم چه کار کنم!
کاملا کاربردی بود..
این یکی بد نشد خوبه که به نظرم! باید کیک تزیین کنم ببینم وامیسته یا نه!
پست بعدی ان شاء الله از گل در میاید آهو خانم.
پاسخ:
:))
ممنونم.