ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1948.

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

وای وای وای!

درست تو ساعتی که به منظوری به ساعت نگاه کردم

مهرداد اولادی روی تخت بیمارستان جان داد..

اصلا باورم نمیشه..

خدای من!




+ینی میشه که یکی ساعت یک و نیم با پای خودش بره بیمارستان،

و ساعت سه دیگه زنده نباشه؟! :|

خدای من!

+هادی نوروزی که فوت کرد،

چون نمیشناختمش، مثل مرگ یک جوان برای من غیرقابل باور بود،

اما مهرداد اولادی...

اون زمانی که اهل تماشای فوتبال بودم، خیلی بود.. همه ش بود!

و حالا دیگه نیست...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. نثار روح هردوشون..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۱ خانم الفــــ
خدا رحمتش کنه...
این همزمانی ها تا مدتی توی ذهن آدم می مونه..
پاسخ:
خدا رحمتش کنه.
آره معمولا ما زندگی رو محدود به خودمون می بینیم،
در حالی که همه جا زندگی جریان داره و جاهایی زندگی درحال اتمامه..
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۴ مامان محمدمهدی
:((
پاسخ:
:((
خدا بیامرزدش.

من که اهل فوتبال نبودم بشناسم ولی همسرجان خیلی حالش گرفته ست

منم وقتی داشتم می خوندم که خودش رفته بیمارستان و بعد اینطوری:(

خدا رحمتش کنه

پاسخ:
من یه زمانی خیلی اهل فوتبال بودم،تقریبا ده سال پیش!
اون زمان خیلی اسمش بود و میشناختمش.. واقعا سخته شنیدن مرگ یک جوون، خیلی جوون بود!
اونم یهویی!
اصلا آدم می مونه که واقعا ورزش باعث طول عمر میشه آیا؟ :|
خدا رحمتش کنه.
ایست قلبی.
واقعا عجیبه! 
خدا به خانواده اش صبر بده
:(
پاسخ:
بله واقعا.
صبر...
چقدر سخته برای والدینش حتما..
خدا صبر بده بهشون و اجر ان شالله.
من فوتبالی نیستم، ولی خیلی به این فکر کردم که منم ممکنه فردا نباشم!!!
عبرت زیاد است و عبرت گیرندگان کم!!   حدیث بود فکر کنم
پاسخ:
مسئله فوتبالی بودنش نیست، یکیه که میشناختیمش و خیلی هم جوان بوده و یهو دیگه نیست!
سخت ترین کلیپی که دیروز ازش دیدم مربوط به صحنه ای بود که تو مراسم هادی نوروزی شرکت کرده بود!
وای خدا! فکرشم نمیکرده که از جامعه ی فوتبال نفر بعدی خودش باشه.. اونم به این فاصله ی زمانی کوتاه!
یه زمان سه ساله ای بود که تو خانواده ما هم همینطور شده بود، هرسال یکی فوت میکرد :(
و رسید به جایی که عده ای فکر میکردند نفر بعدی کیه؟ :(
تا اینکه برای خاندانمون قربانی کردیم و الحمدلله بلا دور شد.
خدایی عبرتش خیلی تلخ و سخته. آدم ترجیح میده بهش فکر نکنه..
آره خب، مسئله فوتبالی بودنش نیست، منظورم این بود که اصلا نمیشناختمش، حتی سنش رو هم نمیدونستم، -که البته الان دیدم تقریبا هم سن بودیم!- ولی در هرحالش این مرگ ناگهانی برای هرکس، در هرسنی و شرایطی سخته


فکر کنم قبلا حدیثی خوندم که بهترین مرگها، مرگ ناگهانیه (البته برای متوفی)
پاسخ:
میدونم که منظورت این نبود که فوتبالی بودنش مسئله مهمی بوده! ههه هه! من همینطوری محض شروع صحبت گفتم!
دور از جونت..
آره مرگ ناگهانی شاید برای متوفی بد نباشه اما واقعا خوب هم نیست! نمیدونم!
برای خانواده که خیلی سخته.. :((