ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1997.

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ

دسر امروزم تیرامیسو بود :)

عااالی درست کردم

البته با کیک اسفنجی.

کیکش محشر شد!

خامه ش خووووب فرم گرفت

و کلا از هنرم لذت بردم..

ولی خانوادتاً خییییلی دوست نداشتیم.

خوب بود، اما مزه ی پنیرش ملموس بود

و ما ترجیح میدادیم کلا خامه باشه!

:)



+پیش به سوی کیک تولد :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۰
لوسی می

نظرات  (۵)

ماشاءالله استاد 
:)
پاسخ:
:))
ممنونم. حالا باید قدری تواضع به خرج بدم:
هنوز مونده تا استادی!
ولی اگر روزی شیرینی خامه ای برای پذیرایی نوروزمون درست کردم، عنوان استاد رو می پذیرم :)
سلام کدبانو...
بابا دست گلت درد نکنه...
دوس داشتین دستور پختشم بزارین برامون;-)
پاسخ:
سلام عزیز. قربونت.
من از دستور شف طیبه استفاده کردم اما به جای لیدی فینگر، کیک اسفنجی گذاشتم.
ترجیح میدادم کلا پنیر ماسکارپنه نریزم! اگر همه ش خامه بود خوشمزه تر بود.
چون اولین بارم بود طبق دستور پیش رفتم اما طعم مخلوط پنیر و خامه برام خیییییلی جالب نبود.
خیلی هم خوشگل شد. حالا اگر شد عکسشم میذارم.
بسیار سپاسمندم خانمی:-*
در کل نوش جانتون;-)
پاسخ:
قربون شما :)
سلام به به نوش جونتون...
اتفاقا منم اصلا طعم خامه و پنیر رو دوست ندارم اما یه بار جاری م درست کرد واسم بیش از دو برابر پنیر، خامه زد خیلی خیلی عالی شد امتحان کن حتما مشتری میشی D:
عکسش رو هم بذار (:
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم. وای چقدر خوب و روحیه بخش :)
آخه از بس از طعم این تیرامیسو تعریف شنیده بودم که احساس کردم ذائقه م مشکل داره!
ممنون حتما امتحان میکنم.. منم ترجیح میدم مزه ش بیشتر خامه باشه :)
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۲ مامان محمدمهدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لازم شد یروز بیاییم خونه ت و بخوریم ازین کیکها و دسرای خوشمزه ت:)
تعارف **** هم نمیخواد بکنی خودمون یروز بی تعارف میاییم
پاسخ:
:)
خوشحال میشیم تشریف بیارین :)
واقعا میگم! تعارف **** هم نمیکنم دیگه! بی فایده س! :)