ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2001.

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ

آقا من الان رفتم دوباره تیرامیسوی عزیزم رو خوردم

و اینبار خیلی بیشتر به دلم نشست!

چرا دیشب اینطور نبود؟!

:|


+اینم یه برش دیگه ست که برای همسایه ی شمالی بردم.

ترک دیوارمون هم توش معلومه که میتونید بهش بخندید! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۲)

چه خوشمزه به نظر می رسن! 

+ دلمون خواست. 
:|
پاسخ:
منم گول ظاهرشو خوردم که درست کردم! :)

روا بوَد که چنین بی حساب دل ببری؟ :|

با این غذا ها از ما؟ :/
خو دلم خوااااست :(
پاسخ:
:)))
حسن انتخاب بیتت واقعا منو متاثر کرد.
بله حق با شماست. من دیگه عکس نمیذارم قول میدم! :))
نه بذارید شوخی کردم :)))
پاسخ:
:))
خب واقعا خودم خیلی راغب به عکس گذاری نیستم.
می ترسم خانم بارداری، یا هرکسی بیاد و ببینه و هوس کنه!
ولی خب دوستان که میگن بذار میذارم دیگه!
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۸ کوچک‌های بزرگ
سلام. نوش جانتون. بافت کیک معلومه خیلی خوب شده. شاید دلیلش این باشد که تیرامیسو از دسرهایی است که اگر 24 ساعت در یخچال بماند، بافت بهتر و طعم خوشایندتری پیدا می کند. یکی از دسرهای پرطرفدار خانه ما و مهمانی هاست.
پاسخ:
سلام ممنونم. جای شما سبز. آره واقعا کیکش خیلی منو به وجد آورد. شما واقعا حرفه ای هستین که با عکس متوجه بافت کیک شدین ها :)
تیرامیسوی من هم نه 24 ساعت ولی 18 ساعت در یخچال بود! الان که رفتم خوردم حدود 36 ساعت در یخچال بوده! به نظر میاد حق با شماست. هرقدر بیشتر تو یخچال باشه جذاب تر میشه!
منم ازینا میخوام ک:'(
پاسخ:
عزیزمممم. شما هم با مامان محمدمهدی تشریف بیارین در خدمت باشیم :)
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۶ مامان محمدمهدی
وای دختر دستورشو همینجا بزار لطفا
پاسخ:
می بینم که بالاخره چشمات برق زد و از کیک خور نبودن اهل بیتت چشم پوشی کردی :))
این لینک تیرامیسوی شف طیبه ست.
http://www.cheftayebeh.ir/2011/05/blog-post_25.html
خیلی کامل توضیح داده من به جای لیدی فینگر از کیک اسفنجی استفاده کردم.
شف طیبه پیشنهادش اینه که اگر لیدی فینگر نمیذارین کیک ژنواز بذارین اما چون خودش هم گفته کیک سختیه و منم حسش رو اصلا نداشتم که چیز جدیدی رو تجربه کنم همون اسفنجی معمولی رو گذاشتم. :)
که اسفنجی معمولی رو هم از روی این لینک درست میکنم: (برای این تیرامیسو مواد رو کلا نصف کردم چون حجم کیکش زیاده)
http://hanichef.blogfa.com/post-339.aspx
البته من آردش رو هم فولد نمیکنم! با همزن میزنم! :)  کلا کلی تحریفات شخصی ایجاد میکنم تا یه چیزی بخوام بپزم! :)) و این نشان حرفه ای بودنه! :))
بعد کلا شف طیبه زیادی خامه خوره! :)) قطر خامه ی بالای تیرامیسوشو ببین!!
من رژیمی تر رفتار کردم و البته راضی بودم از حجم خامه م چون بیش از این به نظرم دل رو میزد.
همچنین با پیشنهاد منتظر عزیز موافقم که بهتره خامه ش بیش از پنیرش باشه. تو این دستور نسبت خامه و پنیر مساویه! من دوباره که درست کنم نسبت خامه ش رو بیشتر میکنم.


به به خیلی عالیه نوش جونتون (:
پاسخ:
سلامت باشی البته به گستردگی هنرهای شما که نمیرسه که :)
نه واقعا استادین ها 
قیافه اش که عین شیرینی های قنادی هاست 
حتما طعمش هم همین طوره 
:)
پاسخ:
:)
ممنونم. :)
آآآآآآ کاش همسایه جنوبی ما هم واسمون ازینا میاورد
پاسخ:
:))
آخی.. ان شالله خودت کوتاهی همسایه ی جنوبی رو جبران کنی و درست کنی :)
من از طرفشون عذرخواهی میکنم.
شما که کلا دستور رو متحول کردین و یه دسر جدید ساختید :))
تیرامیسو دسر زیاد شیرینی نیست
 کیک اسفنجی ابداعی ساختارش رو اساسی تغییر داده :))
پاسخ:
:)))
به نظرت دلیل اینکه اولش خوشم نیومد همینه؟! :))))
آره تقریبا. البته کیک اسفنجیم ابداعی نیست که! فقط آردش رو با همزن میزنم مثل شف طیبه اما موادش رو از هانی شف میذارم! کیک اسفنجی شف طیبه تخم مرغش زیادی زیاده ینی واقعا طعم و عطر عالی ای نداره! این یکی خیلی بهتره. هردوش رو درست کردم قبلا. فولد نکردن آرد هم بیشتر از تنبلیمه! :))
شیرین نیست چون پنیر داره. اما من ترجیح میدم خامه ش بیشتر از پنیرش باشه. نه اینکه یه بند انگشت روش خامه و پنیر بریزم. مزه ش که همون میشه! فقط ترکیب حجمیش فرق داره! :))
گیر نده دیگه! اصلا اسم اینو بذار تیرامیسوی لوسی! :))
دستورشو خوندم دست شما مرسی...  انگیزه می خواد درست کردنش ( اندکی سخت می نمود!+
من خدا را شکر خامه دوست نداشت! )

 +یه مدلیشو یه بار تو بفرمایید شام ایرانی!! سحر زکریا درست می کرد: بیسکوئیت پتی بور!! رو
میزد داخل قهوه بعد میذاشت داخل لیوان روی اون خامه میداد همین جوری لایه لایه!بعد هم گذاشتش داخل یخچال !
#روش تنبلانه

پاسخ:
آره دیگه اون روش زیادی تنبلانه شه! :))
خامه دوست نداری یا زیاد نمیخوری؟ من خامه خور نیستم اما دوست دارم. ینی گاهی وقتها کیک تولد هوس میکنم اما فقط یک برش میخورم بیشتر نه!
خب خود شف طیبه به اندازه ی کافی هم انگیزه داده!
دیدی که کتبا و شفاها تاکید کرده که تو بهشت تیرامیسو سرو میشه! همین انگیزه ای شد که من هم بهشت رو به خونه بیارم :)
دوست ندارم شاید واسه تولدها، اونم خامه ی روشو میزنم کنار :))
آره اتفاقا این تیکه ی بهشتش منو جذب کرد
فک کن [آیکون من در خیال پردازی بهشتیانِ تیرامیسو به دست]
طبقه های پایین به سبک سحر زکریا هرچی میره بالاتر کیفیت ها هم بهتر و خوشمزه تر!
پاسخ:
منم اگر خامه ش زیاد باشه جدا میکنم اما چون از جای خاصی میخریم خامه ش کمه.
منم خیلی جذب کرد و واقعا هیجان دادنهاشو دوست داشتم :)
هم این تیکه، هم اون تیکه ای که گفته بود بعد از تهیه ی کرم با سر میریم توش و ته کاسه رو هم لیس میزنیم! :))))
آره منم خیلی خیال پردازی کردم :)))