ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2039.

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

چطوری باید برای پسرک توضیح بدم که نیلز خیلی کوچولو شده؟!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱۶)

ها؟
پاسخ:
نیلز! یادت رفته کارتون نیلز رو که با غازها مهاجرت میکرد؟
الان داره نشون میده برای بچه ها.
نع :|
متاسفانه :/
پاسخ:
واقعا؟؟! چطور ممکنه کسی نیلز رو ندیده باشه؟! :|
کارتون قشنگی بود زمان بچگی های ما :)
ممنون از توضیحت توی جواب بالایی!

پاسخ:
واقعا؟؟؟ شما هم ندیدی؟ خیلی جالب و البته عجیبه.. :|
فکر کنم هر توضیحی بدی متوجه نمیشه
پاسخ:
آره من تلاشم رو کردم اما نشد! :|
ندیدم خب :/
تقریبا چه سالی پخش میشد؟
پاسخ:
خب عجیبه دیگه که ندیدی!
چه میدونم والا!
این جور موقع ها باید داستان رو با داستان توضیح داد.
پاسخ:
مثلا چطوری؟
مشکل کوچک شدن نیلز بود.
با اینکه زیاد اهل دیدن برنامه کودک نبودم اما کم و بیش تو بچگیم کارتون تماشا میکردم.
اما همسن شما نیستم. عجیبم نیست اونقدرا...
:/
پاسخ:
چند سالته یعنی؟
احساس پیری کردم! :|
البته این کارتون رو من هشت و نه ساله بودم به نظرم میدیدم! خیلی هم بچه نبودم!
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۲۵ مامان محمدمهدی
از دیروز که پستتو خوندم دارم به مغز خودم فشار میارم که نیلز کدوم کارتون بود؟ تصاویر مبهم امروز به ذهنم میاد فقط:)
یعنی چنین آدم بیکاری هستم من:))

پاسخ:
:)))
نیلز اون پسری بود که حیوون ها رو اذیت میکرد بعد یه جادوگر مانندی اومد و کلا ابعادش رو به اندازه ی یک موش کاهش داد
و با غازشون به جرگه ی غازهای مهاجر پیوست. سوار گردن غازه میشد با موشش و میرفتن تا اینکه آدم شد دیگه.
:)))
یادت اومد الان؟ فکر کنم هر روز ساعت سه و ربع و شش و نیم اگر اشتباه نکنم از شبکه ی کودک پخش میشه یه تماشا بکنی متوجه میشی.
نه منم بودم ذهنم درگیر میشد :)
آره، منم گاهی تو توضیح کارتون ها میمونم
خصوصا که به نظرم کمترین کنترل از هر نظری چه محتوایی، چه از لحاظ بصری و ... برای پخش کارتونها صورت میگیره
واقعا و تا حدامکان نمیذارم تلویزیون ببینه
گاهی این جوروقتها اگه موقعیت جور باشه، احساس نادانی میکنم، تا خودش خیالبافی کنه، یا دلیل بتراشه (البته کنترل شده)
پاسخ:
من تا این سن اینطور بودم و نمیذاشتم زیاد ببینه.
الحمدلله پسرک هم اهل تماشا نیست یکی دو تا برنامه رو خیلی دوست داره که میذارم ببینه.
ولی الان مانع هم نمیشم. بعدش ازش میخوام برام تعریف کنه.
آره منم ناکام موندم دیگه! فهمیدم پسرک هنوز نمیتونه ابعاد نسبی رو متوجه بشه.
منظورم ابراز نادانی بود:دی
پاسخ:
:)
خب زمانی که شما این رو میدیدید احتمالا من هنوز تو عالم ذر بودم :)))
پاسخ:
:))))
جوگیر نشو دیگه! نه خیرم! اون موقع به دنیا اومده بودی! :))
همین که من میگم! :))
بعدم برای شما عالم ذریها داره بازپخش میذاره دیگه! من که دیدم که!
خب بشین تماشا کن! :دی
:)))))
باشه همین که شما میگی :))
عالم ذری ها :))
پاسخ:
:))
:دی
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۰ مامان محمدمهدی
آره کامل یادم اومد:))
البته خیلی مربوط به کارتنهای زمان من نمیشد بنظرم و خیلی قدیمی نیست 
آخه مادر سن منو که میدونی:))
پاسخ:
:))
نه خیلی قدیمی نیست :))
به چطوریش فکر نکرده بودم
مگه باید توضیح بدی :|
پاسخ:
اون موقع لازم بود! الان نه دیگه!
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۴۵ سرباز جامانده
یک قابلیتی که شبکه اصفهان داره پخش کردن کارتونای قدیمیه.واسه همین من ازهمین تریبون اعلام میکنم نیلز رو قسمتای اولشو دیدم
پاسخ:
:)
شما هم اون زمانی که پخش میشد تو عالم ذر بودین؟! :دی
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۳ سرباز جامانده
بلی.
پاسخ:
قربان شما :*