ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2047.

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

از لحظه ای که خونه خریدیم

دارم مداااام تو ذهنم در موردش فانتزی میکنم

تصور میکنم که اون خونه

به یک بهشت تبدیل خواهد شد..

من مطمئنم..

:)


+البته بهشتی با ایرادات فیزیکی!

:))


+هنوز باورمون نمیشه که چی شد این خونه رو خریدیم!

ما خونه ی نوساز نمیخواستیم، تو این منطقه شهر اصلا فکرش رو هم نمی کردیم بتونیم خونه بخریم، چه برسه به نوسازش!

اصلا فکر نمیکردیم خونه ای با نقشه ی غیر متعارف بخریم،

اصلا فکر نمیکردیم خونه ای بخریم که یه اتاقش پنجره نداشته باشه، چون نورگیری همه ی اتاقهاش برای من خیلی مهم بود.

اصلا فکر نمیکردیم که خونه مون دو نبش از آب دربیاد!

اصلا فکر نمیکردیم خونه مون اینقدر کمد خورش کم باشه!

اصلا باور نمیکردیم متراژ خونه اینقدر باشه!

اصلا باور نمیکردیم پای قولنامه بتونیم این همه تخفیف بگیریم!

اصلا باور نمی کردیم که همه چیز برای پرداخت مبلغ به نفعمون بشه..

شاید همین باور نکردنی هامون بود که باعث شد به همه ی فکر نکرده هامون دیگه فکر نکنیم! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

الحمدلله علی کل حال

مبارک باشه و میمون براتون

خدا رو شکر...خوشحال گشتم ‎:)‎

پاسخ:
بله الحمدلله.
ممنونم از لطف و مهربونیت.
بسیار مبارکه
خیلی خوشحال شدم
پاسخ:
ممنونم ازتون.
لطف دارین
الحمدلله
مبارک باشه خانوم
پس شیرینیش کو؟
ان شاﺀالله با عافیت و دلخوشی
خیلی خبر خوشحال کننده بود ;-)
پاسخ:
سلامت باشی
ممنونم ازت.
شیرینی مجازی تعیین کنین در خدمتم :)
قربونت از دعاهای خوبت ممنونم.
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۱ مامان محمدمهدی
ان شاءالله 
قسمت چه ها که نمیکنه:)
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا :)
مبارک باشه عزیزم
چه ایام مبارکی هم جور شد براتون
الحمدلله
پاسخ:
سلامت باشی.
آرههه واقعا منم همه ش به همین فکر میکردم :)
من خیلی دنبال این نشانه ها میگردم.. ان شالله که خیر باشه و همه به زودی تجربه کنن خونه دار شدن رو :)
اندازه و پنجره و کمد که مهم نیست
ان شاالله لحظه لحظه های پر از خیر و خوشی توش داشته باشه :)
پاسخ:
چرا اینها هم مهمه! اما نه وقتی که کار از کار گذشته
وگرنه آدم اصلا نمی رفت خونه ببینه! یکی رو میخرید دیگه!
ولی درسته اصل موضوع لحظه های پر از خیر و نور در خونه ست
ان شالله برای همه ی خونه ها همینطور باشه ممنونم ازت.