ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2058.

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ب.ظ

خونه مون به تمام معنا

به یک خونه ی پسر دار تبدیل شده!



+و در همین وضعیت،

بعد از ماه ها،

مادرشوهرجان اومد خونه مون!

:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۶ مامان محمدمهدی
به سلامتی
خبر خاصی نبود که؟
پاسخ:
سلامت باشی.
نه خبری نبود :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
به موقع اومده 

:)

پاسخ:
:))
همیشه به موقع میاد!
اتفاقا دیروز هم با همون وضعیت(البته قدری بهتر) دایی مستر اومد خونه مون! :|