ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2060.

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ب.ظ

پسرک داره تک تکِ کاردها و قاشق ها رو

با چسب نواری کاملا باندپیچی میکنه!

نمیدونم باید مانع بشم یا بی خیال باشم بذارم لذتشو ببره!

فعلا که گزینه ی دوم رو دارم پیاده میکنم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۵ مامان محمدمهدی
بهترین کارو کردی
خودت هم لذتشو ببر
بنظرم کارهای پسرت خیلی لذت بخشه
یعنی ما که از بیرون نگاه میکنیم لذت بخشه پس حتما هست و شما هم باید لذتشو ببری و بی خیال حساسیتها

پاسخ:
آره منم گاهی واقعا خنده م میگیره میگم این بچه ها فکرشون به کجاها که نمیرسه! :))
مشکل اینه که نمیدونم آیا نباید مانع از بازی با وسایل آشپزخونه بشم؟ چیزی که گاهی تبعاتش منو دیوانه میکنه!!
و یا اینکه نباید مانع از اسراف چسبها بشم؟ البته این زیاد مهم نیست. اما در موارد دیگه مثل آب بازی شاید مهم بشه! ها؟
دقیقا یه وقتایی اگه فکر کنیم میبینیم داریم مانع انجام کاری توسط بچه ها میشیم که حالا اگه انجامش هم داد اشکالی بوجود نمیاد ولی نمیدونم چرا بیشتر مواقع این فکرو نمیکنیم و بحث و جدل به پا میشه!!!
تقصیر طفل معصوم که نیست تقصیر از ماست...
پاسخ:
آره واقعا اشکالی به وجود نمیاد. منم قبل از هر نه گفتنی به همین فکر میکنم که اگر انجامش بده چه مشکلی هست؟
چون با نه گفتن معمولا وارد فاز کشمکش میشیم :(