ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2063.

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

چقدر بعضی ها پررو اند!

واقعا جای تاسف داره!

من موندم اینا با این همه بیچارگی روحی ای که دارند،

وقتی ازدواج کنن چه زندگی ای خواهند داشت!




+بعد من هی برای کی میگم قبل از ازدواج خودسازی کنین؟

خب شروع کنین دیگه ای بابا! :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۷)

:)))
پاسخ:
:دی
چشم..از این به بعددددددددددددددد...
پاسخ:
قربون شما!
فقط قول بده از همین الان! :)
:دی
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۵ مامان محمدمهدی
چی شده؟
پاسخ:
هیچی ملت طلبکارن از آدم!
جنبه ندارن یه کم تحویلشون بگیری!
خانم اجازه :|
پررو یعنی چی
بیچارگی روحی یعنی چی
:))


پاسخ:
بفرما جانم؟! :دی
پررو که یعنی کسی که روی زیادی دارد!
بیچارگی روحی هم به نظرم از آن کسیه که خودش رو زیادی کسی حساب میکنه!
و هیچگونه تواضعی در وجودش نیست و از کریم بودن خیلی دور شده!
از این واضح تر جایز نیست بگم! ینی فضاش نیست!
سوال دیگری نداری جانم؟
:دی
باز کی آمپر لوسی می خانم رو برد بالا! 
:))
پاسخ:
:))
ای آقا! تازه من افتادم رو دور صبوری! والا قبلا اصلا خودمم جرئت نمیکردم زیاد بیام نت!
الان یه گوشم دره یکیش دروازه! از کل جوامع مجازی هم گوشه نشینی کردم!
این ربطی به مجرد و متأهل نداره
ممکنه یه متأهل هم باشه این ویژگی رو داشته باشه
خودسازی برای هر مرحله ای لازمه
چه قبل ازدواج چه بعدش
پاسخ:
بله ربطی نداره.
منم نگفتم وابسته به تجرد و تاهله یا خودسازی مال قبل از ازدواجه!
منظورم عطف به جمله ای بود که گفتم اینها ازدواج بکنن چه زندگی ای خواهند داشت!!
خب بهتره قبل از ازدواج خودمون رو برای برخی عرصه ها آماده کنیم.. نه؟
ازدواج عرصه ی بزرگیه..
چه تعبیر قشنگی گفتی از بیچارگی روحی:
کسی که خودش رو اونقدر به حساب بیاره که فاقد تواضع و کرامت بشه

خیلی خوب بود
پاسخ:
قربونت :*
البته بیچارگی روحی مراتب زیادی داره، این اون بخشی بود که تو زندگی مشترک مشکل ساز خواهد شد اساسی!
که من تو پستم از این وجهه شاکی بودم :دی
ان شالله روحمون بزرگ بشود و بلند..