ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2066.

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

این روزها رو خیلی بهتر میگذرونم.

از نبودن مستر در حد مرگ ناراحت نیستم؛

دلتنگیم برای مستر فقط از روی علاقه ست،

نه از کلافگی ناشی از تنهایی و خستگی های متعاقبش!

با پسرک بازی میکنم؛

با گل پسر عشق میکنم؛

برای اوقاتم برنامه ی بهتری دارم؛

ناهار و شام رو مفصل درست میکنم و از حواشیش نمیزنم،

به این و اون فکر نمیکنم

به چرا گفت و چرا نکرد اصلا فکر نمیکنم

به چه بکنم و چه خواهم کرد،

و آیا چه خواهد شدها هم همچنین!

در لحظه تمام فکر و دلم رو میدم به کاری که دارم انجامش میدم.*

و این یعنی خوشبختی..

زندگی در لحظه!

که کاش در وجودم رخنه کنه.


* به جز آشپزی و وبلاگ نویسی؛ چون در این دو زمان همزمان فکرم پیش بچه ها هم هست..

+البته چیزی بزرگ در زندگی من کمه،
که حضورش یک مجاهدت عظیم با نفس میخواد!  اگر اون هم درست بشه رسما بهشت رو برای خودم به زمین آوردم!
خب شما هم دعام کنین دیگه. :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۵ مامان محمدمهدی
چی؟
پاسخ:
عه! شما که هنوز بیداری که!
چی چی؟
خدا رو شکر که از زندگی لذت می برید.
ان شاالله که اون یک چیز هم درست بشه و بهشت به زمین بیاد براتون
پاسخ:
ممنونم. اما نمیدونم چقدر دووم خواهد داشت! :دی
ان شالله برای همه همینطور باشه.
ان شاالله که دووم داشته باشه
نمیدونم بهتون گفتم یا نه یکی از استادامون میگفت بعد از هر نمازتون سه بار سوره ی انشراح رو بخونید.
 من تاثیر خیلی خیلی خیلی خوبی ازش تو زندگیم دیدم یعنی حرف هایی که شاید اگه قبلا همسرم بهم میزد تا دو روز باهاش حرف نمیزدم الان خودمم باهاش میخندم و ادامه ش رو میگم و کلا روحیه بشدت عوض شده. اگه خواستید اینم امتحان کنید که لذت زندگی بمونه براتون ان شاالله
پاسخ:
ممنونم واقعا.
من یه مدت زیادی دعای حضرت موسی رو در قنوت نمازم میخوندم. اما انصافا تاثیر واضحاتی ندیدم! :(
هرچند که گاهی فکر میکنم شاید اگر نمیخوندم با این شرایط اوضاعم وخیم تر میشد!
کسی چه میدونه.


+بعدا نوشت: امروز مدام این سوره رو میخوندم و با خودم فکر کردم چرا اینقدر مضامین قشنگ و روحیه بخشش رو فراموش کرده بودم..
ممنونم از پیشنهادهای همیشه قشنگت :)
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۵۷ مامان محمدمهدی
چی کمه و نیاز به مجاهدت میخواد؟
آره بابا اونموقع که تازه سر شب منه:))
پاسخ:
یه سری معنویات دیگه!
مثلا اینکه همه ی اینها فی سبیل الله بشه نه برای کسب خوشبختی دنیا!
خوش به حالت :)
بعد چطوری صبحش میری سر کار؟؟!!
چقدر خووووووووووووووب:)
پاسخ:
الحمدلله.
خانم اجازه!
برای دوتا بچه فسقلی چجوری ناهار و شام رو مفصل درست میکنید :|
مثلا جلوشون سفره میندازید از این سر اتاق تا اون سر
یکی رو انور مینشونید یکی رو اونور :))
پاسخ:
بله جانم؟
بعله! :)
درک میکنم که نبود مرد و همسر چقدر میتونه آدمو مستاصل و کلافه کنه 
خودم تجربه ی کمی ازشو داشتم
ولی واقعا تبریک میگم که دلتنگی الانت فقط از روی علاقس نه خستگی و تنهایی...
پیشرفت عــــالیه تو این جور شرایط ها...
خداقوت !

در پناه حق
پاسخ:
آره اوضاع سخت میشه مخصوصا که دو تا بچه ی بابایی هم داشته باشین! :)
ان شالله که دووم بیاره و برای همه همینطور باشه.
سلامت باشین. :)
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۴ مامان محمدمهدی
براحتی
پاسخ:
احسنت! :)