ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2067.

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

دیشب به عشق مستر!

تاکید میکنم فقط به عشق مستر!

تا ساعت سه صبح مشغول تمیز کاری منزل بودم!

که مبادا مستر امروز بیاد و خونه رو به اون وضع مشاهده کنه.

خب الحمدلله وضعیت خوبی برای خونه رقم زدم

و خونه رو از یک خونه ی پسرونه به یک خونه ی خانم دار(نه کدبانو دار) تبدیل کردم.

:)



+و امروز مثل همیشه ساعت هشت صبح بیدار شدیم :(

و من ساعت دوازده دیگه رسما داشتم از خستگی و خواب غش میکردم،

و هرطور بود پسرک رو به بهانه ی خوابوندن گل پسر،

فرستادم بالا تا یه چرتکی بزنم!

در حد یک ربع خوابیدم و همین منو از مرگ حتمی نجات داد!

فهمیدم این تدبیر فوق غلطه و برای من یکی اصلا جواب نمیده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۲ مامان محمدمهدی
برام بدیهی بود که در توانت نیست کم خوابی تازه اونم بخاطر تمیزکاری:))
راستی مبارک باشه:))
پاسخ:
آره واقعا کم آوردم..البته من آدم نرمال خوابی هستم، و به حداقل شش ساعت خواب نیاز مبرم دارم..
از حسرتهامه که کاش از اونایی می بودم که خواب براشون حیاتی نیست. و روزانه می تونن با چهار ساعت خواب هم بدنشون رو ساپورت کنن.
سلامت باشی ممنون
چه خوب:) اینکه دیگه انقد نمیره بالا که باید با بهانه بفرستینش! البته روزای آخر بودنتون اونجا هم هست دیگه خیلی فرق نمیکنه ولی خب:)
پاسخ:
آرههه خوبه.
البته دلیلش اینه که پدربزرگش نیست :))
ولی به قول شما خیلی هم فرقی نمی کنه.
آفرین کدبانو
تازه یه کم حال منو درک کردی!!
دقیقا منم یکی از حسرتهام کم خواب بودن خودکاره!!!
پاسخ:
اتفاقا این روزها که پسرک تقریبا یه ساعتی تو تختش وول میخوره تا بخوابه یاد شما میفتم که چه حوصله ای داری که تا بیهوش شدن بچه باهاش سر و کله میزنی.
و در کمال نامردی حس خوبی از خودم دارم که رو این موضوع حساس نیستم! :))