ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2068.

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ

شش سال قمری پیش،

در چنین لحظاتی،

ما در مراسم عروسیمون بودیم!

و بعد از شش سال،

امشب رو با یک کیک کاااااملاً پسرووونه

و قدری عشق،

جشن میگیریم.

:)



+من، تو، خدا، هرسه،

کی فکرشو میکرد؟

تازهههه!

پلاس دو تا پسر بچه! :دی


+روز جوان بر شما مبارک.. جوان بمانید :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۴ مامان محمدمهدی
عه من تبریکتونو تو پست قبلی نوشتم
ان شاءالله خوشبخت و عاقبت به خیر باشید
عیدتون هم مبارکا باشه

پاسخ:
ممنونم عزیزم. ان شالله برای همه :)
مبارک باشه
پاسخ:
سلامت باشین.
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تبریک در تبریکی شد 

:)


پاسخ:
:)
سلام
مبارک باشه
ان شاالله به پای هم پیر بشید (:
ان شاالله که زندگی تون همیشه پر از عشق و محبت باشه
راستی روزتون هم مبارک باشه مادر جوان (((((:

پاسخ:
سلام :)
ممنونم. الهی برای شماهم همینطور باشه.
روز شما هم مبارک :)
هر روز روز زن است :))
عزیییزم مبااارک باشه. خوشبخت بمونید:) پلاس دو تا هم دختربچه ان شاالله:))
وااای یعنی الان دوااااازده شعبان شد؟ انقد سرم شلوغ بود که نفهمیدم کی رجب شروع شد و کی تموم شد و کی شعبان شروع شد و کی دواااازده روزشم گذشت:(
پاسخ:
سلامت باشی :))
ان شالله هرچی خدا بخواد.
میلاد حضرت علی اکبر که دهم شعبانه البته.
ولی بعله! زود میگذره..
مبارکتون باشه
و خوشبختی هاتون مستدام:)
پاسخ:
سلامت باشی. ممنون
الهی عروسی بچه ها...
نوه ها...
رو جشن بگیرید
با عافیت و عاقبت به خیری ان شاء الله

پاسخ:
:)
متشکرم.
ان شالله برای شما هم :)
مبارکه 
:)))) 
پاسخ:
:)
سلامت باشین :)
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۲ مامان محمدمهدی
کیک پسرونه چه صیغه ایه؟
پاسخ:
کیکی که مدل ماشین باشه! یک کیک کاملا پسرونه ست! :)
مستر و پسرک با هم رفتن کیک خریدن و نتیجه ش این شد :)